Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1274
Anonym bruker
"Rik Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså jeg vurderer og prøve HHC som et lite alternativ for THC. Jeg bruker thc mest for søvn, men får så sykt angst og blir så svimmel av det. Men på grunn av svimmlingen blir jeg veldig "døsig" og bruker den døsigheten for og få sovne. Jeg har kronisk insomia og nekter og ta noe form for såvemeds. Men thc funker, men er nok ikke helt tilskrekkelig. Jeg gidder ikke røyke noe særlig på dagtid pga jeg blir svimmel osv.. Men jeg kunne veldig tenk meg og prøve HHC, egentlig bare for og se om den svimmlingen og angst'en hadde gått vekk, eller kanskje redusert. Jeg får jo så og si aldri oppleve og vera høy uten og vere svimmel. Og nei, jeg trenger absolut ingen tips og råd om hvordan jeg kan røyke thc uten og bli svimmel. Og jeg driter i hva som er mer potent av HHC og THC og hvordan high'en er osv..
Noen erfaring her? HHC vs THC på angst og uro og evt svimmelhet om du også sliter med det?

Over til medvape, legit? Sier på siden deres no at dei har et lager i Norge? Noen erfaringer med medvape?

Takker for svar
Anonym bruker
"Flink Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finn deg noen strains med ikke alt for høye nivåer av THC i seg, gjerne en strain med en grei dose Cbd i seg også da denne vil få deg til og slappe av og angsten drar sin vei. Du kan også kjøpe cbd dråper fra Sverige for en veldig billig penge blir aldri stoppet i tollen
Anonym bruker
"Løs Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Medvape er legit å sender innenlands
For det første så er det ikke bare og velge og vrake i strains her i Norge. For det andre ville jeg ikke ha noe tips om det, fordi jeg har noe god erfaring og røyka en god stund og prøvd absolut alt, har har prøvd x antall strains i både Amsterdam og Barcelona, men både høyt og lavt THC og CBD innhold, også prøvd og kombinere CBD produkter med diverse strains. Er ikke der det ligger.
THC gjør meg svimmel, selv etter 3-4 små trekk av en lav thc joint med eller uten tobakk, samme med vape, samme med alt.

Medvape er legit ja, hmm høres cool ut, siden er jo shady af, men så lenge dem sender innenlands og varene innholder det dem opplyser så er det good. Har dem god stealth?
Anonym bruker
"Flink Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Medvape er legit og kommer så og si på dagen, men når jeg har kjøpt en en helt vanlig cbd goldenbuds gelato så har den jo vært så og si helt d samme som å røyke den vanlige varianten, føltes ut som en fin avslappet weed high. Bare bestilt super lemon haze 85% vart elns nå så jeg venter at på skal komme. ette flere reviews innpå siden rapporterte de at angsten var helt borte og de fikk sove og bare vibet. Får håpe jeg gjør det samme, har faktisk hatt egt sanne problem som deg i en lang stund nå, røyka 5-10j’s om dagen i ca 2 år i strekk, bestemte meg for og egt slutte på nyåret av 2022 men plutselig hver gang jeg tok ett bittelite trekk uansett hva jeg hadde i meg trodde jeg bare det var lacet, fikk ikke lyst til å røyke mer etter det så d var jo forsåvidt kjempebra for meg, men begynt og røyke litt igjen de siste mnd og får endelig den gode følelsen tilbake igjen som jeg har savnet og hatt, tar det bare i ny og ned men det er så godt at stresset og noian er borte og kan kose seg i seg en high bare om du skjønner, vet sikkert det er masse tull og skrivefeil her nå, tok 2 sovetabletter så ting er litt slurvete men må komme meg til sengs nå får jeg fortsetter og bli mer loka innpå her, godnatt
Anonym bruker
"Flink Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men ja medvape var det noe tull med for ett par mnd siden men nå fungerer det som det skal og får nye produkta hele tia men aner ikke hvilke jeg skal velge, for mange av dem er litt vanskelig og finne ut alle de andre ingrediensene som står opplyst osv for så en ista som kjøpt kun goldenbuds cbd skulle være 0,3thc eller noe men han ble blæsta som att den var helt vanlig weed liksom, tror jeg slutter her nå jeg før det blir mer tullete skriving for ser såvidt skjermen, godnatt��
xeryem eller andre antiteprisivva som tolvon har hjulpet meg. er andre antideprisivva jeg ikke har prøvd ut sikkert, men kveitapin er også fin for søvn, men jeg har desverre fått mest bivikrkninger og holder med til tolvon on imovane og apodorm og xeriem på ett vis, les mer om det. emn det anbefales ikke av meg.
Sist endret av høystakken; 3. oktober 2023 kl. 22:17. Grunn: tileggsinfo
Anonym bruker
"Flink Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen forresten legge ut i denne tråden va man bestemmer seg for å kjøpe? Er mange innpå der jeg tenker jeg har lyst til å prøve. En god CBD vapepen og en som klarer og fjerne angsten min +ekstra hadde vært supert. Så om at den som hvertfall orker det da eller som faktisk skal kjøpe noe innpå der kunne ha fortalt innpå denne siden her : Erfaringene dere føler på om produktene dere kjøper å om hvordan du likte den og om du ikke likte den? Føler det er så vanskelig og finne noe som jeg liker ved og ikke bestille hver enkelte produkt dem har og teste de selv liksom, godnatt orker ikke se på de jeg har skrevet her før jeg blir edru
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
CBD slik det selges der (og andre steder) er omtrent ren slangeolje. Forskning viser at det trengs doser mellom 300-600 mg for å gi signifikant effekt mot angst, resten kan du regne deg fram til. Like uregulert piss som resten av dritten fra helsekostsjappene.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså jeg vurderer og prøve HHC som et lite alternativ for THC. Jeg bruker thc mest for søvn, men får så sykt angst og blir så svimmel av det. Men på grunn av svimmlingen blir jeg veldig "døsig" og bruker den døsigheten for og få sovne. Jeg har kronisk insomia og nekter og ta noe form for såvemeds. Men thc funker, men er nok ikke helt tilskrekkelig. Jeg gidder ikke røyke noe særlig på dagtid pga jeg blir svimmel osv.. Men jeg kunne veldig tenk meg og prøve HHC, egentlig bare for og se om den svimmlingen og angst'en hadde gått vekk, eller kanskje redusert. Jeg får jo så og si aldri oppleve og vera høy uten og vere svimmel. Og nei, jeg trenger absolut ingen tips og råd om hvordan jeg kan røyke thc uten og bli svimmel. Og jeg driter i hva som er mer potent av HHC og THC og hvordan high'en er osv..
Noen erfaring her? HHC vs THC på angst og uro og evt svimmelhet om du også sliter med det?

Over til medvape, legit? Sier på siden deres no at dei har et lager i Norge? Noen erfaringer med medvape?

Takker for svar
Vis hele sitatet...
HHC funker helt perfekt
Anonym bruker
"Sprudlende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte cbd flower. Fikk det. Prøvde det. Smakte ok minus. Hadde en liten effekt men jeg foretrekker thc
HHC funker ikke om du har toleranse. HHC-O eller THC-P fungerer helt ok, spesielt thc-p. Men det er så overprisa og det er folka bak medvape som står for de hero/core merkene osv... Kjøper du noe fra golden buds eller alpha cat på medvape så får du skikkelig greier.

CBD blomst fra medvape jeg på det STERKESTE. Ikke nødvendigvis fordi cbd i seg selv er så nice, men ene pakka jeg kjøpte ble jeg fjern av. Høy THC prosent på noen pakker (til at grensa er 0.2%), fantastisk smak og jeg får både CBG lindringen og CBN sløvheten av blomst. fullspektrum-bBlomst og konsentrat er å anbefale, de har bare crumbles dessverre. Venter på at plantedamp har løst flokene sine nå.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøpte cbd flower. Fikk det. Prøvde det. Smakte ok minus. Hadde en liten effekt men jeg foretrekker thc
Vis hele sitatet...
Trikset er å mikse fullspektrum CBD blomst med THC. Rett ratio så får du en annerledes high. Feil blandingsforhold så får du bare mildere THC rus.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
CBD slik det selges der (og andre steder) er omtrent ren slangeolje. Forskning viser at det trengs doser mellom 300-600 mg for å gi signifikant effekt mot angst, resten kan du regne deg fram til. Like uregulert piss som resten av dritten fra helsekostsjappene.
Vis hele sitatet...
Ja, kjøper ofte konsentrater. Er 4-5 dabs med effekt på 1g til 200-500 spenn. Blomst har mye bedre effekt av en merkelig grunn. En svært ren joint gir merkbar effekt for meg. Oljer? Aldri følt noe på. Det tror jeg faktisk nesten ikke inneholder CBD.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan noen forresten legge ut i denne tråden va man bestemmer seg for å kjøpe? Er mange innpå der jeg tenker jeg har lyst til å prøve. En god CBD vapepen og en som klarer og fjerne angsten min +ekstra hadde vært supert. Så om at den som hvertfall orker det da eller som faktisk skal kjøpe noe innpå der kunne ha fortalt innpå denne siden her : Erfaringene dere føler på om produktene dere kjøper å om hvordan du likte den og om du ikke likte den? Føler det er så vanskelig og finne noe som jeg liker ved og ikke bestille hver enkelte produkt dem har og teste de selv liksom, godnatt orker ikke se på de jeg har skrevet her før jeg blir edru
Vis hele sitatet...
Kjøp fullspektrum blomst eller konsentrant fra norske butikker. Gjerne med høyt innholdt av terpener og CBG, CBN. CBDen er ikke merkbar alene. Men ikke forvent at det fjerner angsten din. Det kan lindre litt som en paracet kan i doser fra 300-600mg. Du må vape i en evighet, ofte hele carten for å få i deg den dosen. Ikke kjøp e-juice

Ja, du kan det. Tror jeg? Selges i norske nettbutikker, så er ikke akkurat heroin sourcing.
Sist endret av skrpappa; 5. oktober 2023 kl. 16:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hcco funker veldig godt om man ikke har toleranse ��
Jeg er i 50+åra. Sliter med mye smerte i kroppen og søvn problemer , etter en del lesing og grubling. Fant jeg ut at jeg skulle teste hcco.
Det smelte godt i toppen, ble helt borte. Og kjente all smerte slapp tak, og bonus. Jeg sovna i 6 timer ��
Jeg har god tilgang på ekte vare, men jeg prøvde HHC hos en kompis, og jeg likte det.

Har vapet en del HHC i det siste året, og jeg bruker det for å holde meg unna Weed. Det fungerer veldig bra for meg.
Så det kan være en måte å trappe ned weed forbruket på.

Har testet THC-P, og det ble litt for kraftig for meg. HHC-O, har jeg også såvidt testet, og kommer til å bestille mer.

Medvape er til å stole på etter min erfaring.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Styr unna cbd markedet totalt er min vurdering
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Styr unna cbd markedet totalt er min vurdering
Vis hele sitatet...
Har brukt en del CBD, og jeg liker det, men det virker litt oppskrytt for min del.

Jeg har vapet CBD innimellom, og det er jo digg, blir avslappet, men det varer ikke så lenge. Det blir dyrt i lengden.