Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1142
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk denne av en kompis. Han det var noe med lås å gjøre. Noen som vet hva det er?

Hvordan får man lagt ved bilde?$
Hull verktøy av noe slag
Det er en step-drill.
Stemmer at det er en step-drill, bra til å borre hull med stor diameter med vanlig drille, spessielt i tynne plater.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Jeg har en slik. Veldig praktisk når man skal bore hull i skap for gjennomføring av kabler etc.
Jeg hara alltid lurt på hvordan en slik brukes. Noen som kan gi en enkel forklaring? Evnt en YT-video om det?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg hara alltid lurt på hvordan en slik brukes. Noen som kan gi en enkel forklaring? Evnt en YT-video om det?
Vis hele sitatet...
Er bare å søke på "step drill" på Youtube så får du en haug med videoer.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg hara alltid lurt på hvordan en slik brukes. Noen som kan gi en enkel forklaring? Evnt en YT-video om det?
Vis hele sitatet...
Som et helt vanlig borr. Sett den mot der du skal lage hull, trykk inn knappen og legg litt trykk på det så kommer man igjennom. At den har hakk/inkrementer gjør det bare enklere å lage hullet en standard størrelse.