Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 746
Anonym bruker
"Urolig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og en kompis skal ta LSD, han er erfaren og han skal ta 180 ug.

Jeg skal ta 105ug, er det en fin førstegangs dose?(ja jeg har lest masse om stoffet)

Hva kan jeg forvente av effekt
Anonym bruker
"Urolig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har hatt tabben min liggende på rommet mitt inni sølvfolje i en liten plastikk zip pose i 1 uke nå, går det fint? Vanlig rom temp her!
Fuck Mr. Plod!
Fin førstegangsdose, kansje litt lav
LSD skal helst oppbevares kaldt i kjøleskap. I romtemperatur kan det miste noe effekt men tror ikke en uke har noe å si.

120ug er en fin førstegangsdose syns jeg. Det kan hende du skulle ønske du fikk mer ut av trippen hvis du tar 105, men det er alltids bedre å ta for lite enn for mye når man skal bli kjent med nytt stoff. Du kan ta mer neste gang om du syns det blir for mildt.
Anonym bruker
"Urolig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
LSD skal helst oppbevares kaldt i kjøleskap. I romtemperatur kan det miste noe effekt men tror ikke en uke har noe å si.

120ug er en fin førstegangsdose syns jeg. Det kan hende du skulle ønske du fikk mer ut av trippen hvis du tar 105, men det er alltids bedre å ta for lite enn for mye når man skal bli kjent med nytt stoff. Du kan ta mer neste gang om du syns det blir for mildt.
Vis hele sitatet...
Morsomt at du sier det nå!!

Spurte pluggen hvor mange ug tabbsa var og han sa 160ug så tenker å ta 3/4 av tabben som blir 120
Husk at fordelingen av lsd på lappene ikke altid er lik, så volumetrisk dosering er den beste måten å dele den opp på.
Ja som Manuehl sier er det litt gambling å bare dele den. Du kan få i deg 70ug og du kan få i deg 150ug, men du dauer ikke med noen av dosene bare vær klar over at det blir umulig å vite hvor mye eksagt du har fått i deg og hvor mye eksagt som er igjen på den delen du ikke tar.