Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 608
Hei alle sammen og god helg til dere som har fri

Har sett meg lei av å gå tom for USB pinner når jeg trenger de mest. Sitter nå med to pcèr som skal reinstalerest men det var bare en minnepinn å oppdrive, som jeg knoter med for å få den formatert for øyeblikket.
Vil ikke bruke alt for mye penger, de kommer til å bli brukt som live/install-USB til forskjellige Linux distroer, tenkte først på Sandisc siden det er de jeg kjenner best til, men tror det kanskje blir i dyreste laget.

1000,- inkludert frakt bør holde for minst 10stk på 4gb, skal helst være lokk over USB-porten ikke noe sving/skyv opplegg. Det må være en viss kvalitet, de skal tåle å bli brukt.

Har sett rundt på Ebay og Amazon og google generelt, men det er jo ett hav av forskjellige merker og kvaliteter.
Har hørt historier om falske sticks tidligere, så jeg håper det er noen her som vil dele sine forhåndserfaringer
Sist endret av utepaanordnes; 24. februar 2018 kl. 02:09.