Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 409
For ca. tre år siden var jeg en skikkelig innrøyka stoner, men siden den gang har det vært totalt fem joints. Livssituasjonen og -kvaliteten har bedret seg, og alt er sånn sett på stell.

I mine stonerdager hadde jeg òg en liten periode hvor jeg og en kompis drakk øl, tok litt Ritalin/Deksamfetamin og fyrte i tillegg.

Jeg kjøpte også typ 10 Ritalin/Deksamfetamin, som jeg noen ganger tok alene på fritiden eller på jobb.

I det siste har jeg tenkt på effekten ADHD-medisinen hadde på meg, og at det kanskje er noe jeg ville hatt godt av uavhengig av russøk eller som en faktor i blandingsrus.

Det er godt mulig det er mitt yngre meg som prøver å klamre seg fast, få til en siste slags rusopplevelse, men jeg er ikke sikker.

Hva tenker dere freakere? Vet ikke om dette gir så mye mening.

Tanken vil uansett være å svelge en pille, få økt oppmerksomhet og gjennomføringsvilje. Men det kan hende jeg bare trenger et slag i perspektivet.
Sist endret av Asket; 17. september 2022 kl. 00:34.