Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1827
Reklame ditt og reklame datt på nettet ja.

Men den volum-bruken må være kriminell, er på fullt på all reklame jo, kvepper til hver gang, og hvem vet hvor mange ganger naboen våknet eller ikke ?

Det KAN ikkje være lov å bruke 100 prosent volum som default ?
Kan ikke huske sist jeg så en reklame på nettet, må ha vært i 2005. Last ned en adblocker ala "uBlock Origin", problem løst.
Nå har jo det direkte relasjon til ditt valg av medievolum, brukerfeil er nok passende beskrivelse
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Nå har jo det direkte relasjon til ditt valg av medievolum, brukerfeil er nok passende beskrivelse
Vis hele sitatet...
Det er ikke en løgn at "valg av medievolum" er relatert til dette ? Fortell meg hvor eg har gjort medievolum-valget ?

Sitat av AutismusMaximus Vis innlegg
Kan ikke huske sist jeg så en reklame på nettet, må ha vært i 2005. Last ned en adblocker ala "uBlock Origin", problem løst.
Vis hele sitatet...
Ikke på youtube.
Sist endret av Hoppeliten; 11. september 2022 kl. 20:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hoppeliten Vis innlegg
Det er ikke en løgn at "valg av medievolum" er relatert til dette ? Fortell meg hvor eg har gjort medievolum-valget ?

Ikke på youtube.
Vis hele sitatet...
Adblock fungerer supert på youtube, ikke hatt en eneste reklame på 5 år
Adblock Plus funker fint på youtube og alt annet om det er på pc, vet ikke men tror man får noe til mobil også, eller?
Dere vet at nettsteder og liknende overlever ved hjelp av reklame? Jeg har youtube premium som er reklamefritt men ellers så har jeg på reklame på alt annet.
Sitat av something Vis innlegg
Dere vet at nettsteder og liknende overlever ved hjelp av reklame?
Vis hele sitatet...
Nei du, nå lærte jeg virkelig noe noe nytt... Det er ikke veldig vanskelig å komplett unngå tjenester med reklame (ved å betale eller pirate), men det blir jo opp til deg hva du vil bruke tid og oppmerksomhet på. Reklame er faktisk nesten litt morsomt når man ser nye typ en gang eller to i året.
Sitat av something Vis innlegg
Dere vet at nettsteder og liknende overlever ved hjelp av reklame? Jeg har youtube premium som er reklamefritt men ellers så har jeg på reklame på alt annet.
Vis hele sitatet...
youtube etter 2006 er eid av google og jeg tror kanskje de klarer seg greit uavhengig av om jeg ser reklame på siden deres eller ikke
Sist endret av Bluesky_; 11. september 2022 kl. 22:26.
Etter at Youtube halverte prisen på premium har dem fire-doblet reklamemengden. Irrriterrrende!! Ja, jeg betaler ikke for å slippe noe, jeg betaler for å FÅ noe!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av something Vis innlegg
Dere vet at nettsteder og liknende overlever ved hjelp av reklame? Jeg har youtube premium som er reklamefritt men ellers så har jeg på reklame på alt annet.
Vis hele sitatet...
Jeg brukte internett på 2000-tallet, så hva samvittigheten min angår, har jeg fylt livstidskvoten min med reklame.
Det er reklame med høy lyd på internett? Trodde slikt bare var på TV.

Seriøst, bruk uBlock Origin.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ublock origin, fjerner det også reklame som kommer før videosnutter hos vg også?