Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3830
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En venn av meg skylder en fyr rundt 2500kr.

Igår når jeg gikk igjennom byen så havnet jeg i en situasjon hvor jeg fikk ett klapps i trynet fordi kompisen min ikke gjør opp for seg, pluss at jeg fikk beskjed om at han hadde 4 dager på å betale.


Er det vanlig i rusmiljøene at folk blir dunka ned fordi de har en venn som skylder penger?

Eller er det jeg som har veldig uflaks?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er akkurat hvorfor man ikke henger med drugnisser som «venner». Jeg har før fått problemer pga en «kompis» sin rus miljø, jeg dumpet kompisen og sa: Jeg er ikke i dette miljøet, kontakter politiet neste gang dere tar kontakt.

Aldri hørt noe mer
Du må oppsøke fyren som klapset deg, og slå inn trynet hans, med klubbe.

Folk må lære at de ikke kan holde på slik...
Sitat av Montezuma Vis innlegg
Folk må lære at de ikke kan holde på slik...

Du må oppsøke fyren som klapset deg, og slå inn trynet hans, med klubbe.
Vis hele sitatet...
Jeg byttet om rekkefølgen på setningene dine, håper dette gir mening
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvis man ikke gjør noe som helst(noe jeg gjør) så blir man kasta rundt i masse drit fordi man er ett lett offer.

Hvis jeg gjør motstand, da får jeg enda mere juling, nettopp fordi jeg er liten og han er stor.

Melder jeg ifra til politiet så er jeg en snitch. Snitches gets fucking stitches.

Føler liksom slike situasjoner er helt håpløse, alle sier jeg må løpe. Men da får jeg ett slag neste gang, kanskje ett hardere slag?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis man ikke gjør noe som helst(noe jeg gjør) så blir man kasta rundt i masse drit fordi man er ett lett offer.

Hvis jeg gjør motstand, da får jeg enda mere juling, nettopp fordi jeg er liten og han er stor.

Melder jeg ifra til politiet så er jeg en snitch. Snitches gets fucking stitches.

Føler liksom slike situasjoner er helt håpløse, alle sier jeg må løpe. Men da får jeg ett slag neste gang, kanskje ett hardere slag?
Vis hele sitatet...
Ingen kan trene muskler på nesa. Stor eller liten mann, nesa knekker like lett. Slå først, og slå hardt.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Ingen kan trene muskler på nesa. Stor eller liten mann, nesa knekker like lett. Slå først, og slå hardt.
Vis hele sitatet...
Hva hvis jeg bommer.

Eller hva med de 5 andre gutta han henger med som står i en ring rundt, rører jeg han så har jo plutselig 5 andre også en grunn til å ta meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva hvis jeg bommer.

Eller hva med de 5 andre gutta han henger med som står i en ring rundt, rører jeg han så har jo plutselig 5 andre også en grunn til å ta meg.
Vis hele sitatet...
Eller så tenker de, ey! Fyren har jo baller! Også gir de deg gratis dop til framtil neste år
Du får begynne å ferdes på bedre steder i byen.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Du får begynne å ferdes på bedre steder i byen.
Vis hele sitatet...
Byen min er fryktelig liten, 20 min fra ene siden til andre.

Men ja kommer til å holde meg unna byen en stund :P
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
99/100 ganger i livet er ikke vold løsningen. Men står du i fare for å ende opp som hakkekylling i et slikt miljø, kan det i ytterst sjeldne tilfeller, være en escape å ta hovedpersonen skikkelig når du får anledning. Det anbefales ikke med mindre det er eneste løsning. Gjør du det riktig, slipper du slikt noensinne igjen, jo mindre by , desto bedre effekt.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
99/100 ganger i livet er ikke vold løsningen. Men står du i fare for å ende opp som hakkekylling i et slikt miljø, kan det i ytterst sjeldne tilfeller, være en escape å ta hovedpersonen skikkelig når du får anledning. Det anbefales ikke med mindre det er eneste løsning. Gjør du det riktig, slipper du slikt noensinne igjen, jo mindre by , desto bedre effekt.
Vis hele sitatet...
Det andre som suger er at han stjeler jointen min hver gang han møter meg når jeg røyker.

Har vurdert å dryppe en hel flaske lsd på filteret og ha den klar i lomme for å "røykes" når han er i nærheten.

Litt usikker på om kun puffing på en joint vil absorbere nokk lsd inn i munnen hans da
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Du det med snitching er tull, jeg har en liten karriere bak meg der jeg også tenkte slik.

Men om noen uprovosert slår meg nå skal jeg love deg jeg ringer onkel.

Edit; onkel = politi
Sist endret av Carmex; 18. august 2022 kl. 19:10.
Det å ringe politiet vil være en dum idé, siden du pr definisjon er kriminell selv siden du røyker cannabis.

Beklager å si det, men grunnen til at han klapper til deg og stjeler jointen din, er fordi han ser på deg som et svakt offer. Jeg tror ikke han slår deg fordi kompisen din skylder penger, men nettopp fordi han vet at han kan.

Hva du skal gjøre videre avhenger av hva du selv vil. Jeg anbefaler deg å bryte ut av miljøet, siden det er tydelig at du er i et spesifikt miljø med tanke på venner som har gjeld. Jeg har vært i et belastet miljø selv og meldte meg ut, det kan virkelig anbefales!

Vil du forbli i miljøet, så må du sette deg i respekt. Hvordan du skal gjøre det vet du selv best, siden det er du som kjenner vedkommende.
Sist endret av Filkor; 18. august 2022 kl. 20:08.
Hadde anmeldt for vold, det er jo ikke snitching og blind vold er uakseptabelt.
Sist endret av Lykkeleeten; 18. august 2022 kl. 20:22.