Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2414
Var uheldig og sletta all teksten når jeg skulle endre noe i sted, så legger ut denne tråden på nytt!

Har mekka en nettside om romerrikets historie, kalt romerriket.no, og lurer på om det er noen som har tips og innspill til hvordan jeg kan lage en kul forside der?

Ønsker å bygge opp dette til en autoritær side om romersk historie, og vil i den forbindelse ha et "clean" og profesjonelt design.

Gjerne se på forsiden slik den er i dag - akkurat nå er den forresten kun tilpasset for PC; må få det til å se bra ut på mobil etter hvert.

Personlig liker jeg logoen jeg har laget øverst (SPQR står for Senatus Populusque Romanus, altså "senatet og det romerske folk"). Å ha meny-linjen under der er jeg også ganske fornøyd med.

Deretter blir jeg derimot usikker. Hvilke elementer er det som vil kunne være med for å lage en kul historisk side?
Jeg ville prøvd å gjort forsiden litt kortere med mindre tekst, og heller splittet innholdet på flere sider. Tenk at forsiden skal være en landingsside som enkelt lar brukeren gå videre til de temaene som interesserer brukeren.
Sitat av Yochi Vis innlegg
Jeg ville prøvd å gjort forsiden litt kortere med mindre tekst, og heller splittet innholdet på flere sider. Tenk at forsiden skal være en landingsside som enkelt lar brukeren gå videre til de temaene som interesserer brukeren.
Vis hele sitatet...
Takk for innspill! Dette må jeg få bygd inn på forsiden ja, spesielt etter hvert som at det blir flere artikler og sider, og mer å holde styr på.