Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3049
Hei! Jeg har blitt litt galen for å spare inn bonuser i det siste, og har bestilt meg diverse coop, trumf og norwegian bankkort...

Det er greit for meg samt samboer som bruker kortet å slippe å måtte huske hvor hydrotexaco og shell har ditten og datten bonuser, og hvilke butikker som har bonus på trumf (aldri i livet om jeg kommer til å huske å trumfe på Apotek1... )

Har noen forslag til hvordan man kan permanent legge til grafiske detaljer som f.eks logoer på et bankkort? klistermerker osv. er jo alltids noe som falmer og sprekker over tid...

Og på toppen av det hele har vi Ræva tusen's Æ strekkode som også kunne vært digg å hatt inntrykkt på alle disse j*vla korta...

Eventuelt kloning av kort med custom motiv?

Ser frem til forslag og tycks
BRAND ∞ STRONG
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
..og hvilke butikker som har bonus på trumf
(aldri i livet om jeg kommer til å huske å trumfe på Apotek1... )
Vis hele sitatet...
Bankkortet mitt (DnB) er knyttet til trumfe kontoen min, så når jeg handler på Apotek1 eller alle andre steder som gir trumfe
poeng så registreres det automatisk.
Jeg vet man tidligere kunne bestille bankkort med eget design/bilde i flere banker. Sjekk ut med din bank om det kan være en mulighet?
Sist endret av Yohoja; 21. januar 2022 kl. 17:22.
Tror du kan komme langt med en flatbed printer.

Verdt å merke at de koster en formue, men mange produksjons firma har en slik så kanskje du kjenner noen som har tilgang?
Sist endret av Bluesky_; 21. januar 2022 kl. 17:27.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg har også knyttet til kortet, kommer automatisk, tror du kan gjøre det på nettsiden deres
Coop medlemskortet har jeg enkelt og greit skannet og dermed klipt ut strekkoden, så teipet på kortet mitt.
Ha kodene på mobilen? Den har du jo med uansett?