Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 7856
Mens jeg streamet noe gjennom ViaPlay begynte plutselig firefox å oppføre seg merkelig (ville ikke gå inn på websider og lastet ikke videre det jeg streamet).
Avsluttet firefox og startet det på nytt og etter det har det ikke fungert.
Ubuntu 20.04 (alt av oppdateringer etc. intallert)
Symptomer:
Jeg får åpnet firefox og det ser helt vanlig ut MEN:
1. Jeg får ikke gått inn på innstillinger eller andre menyvalg (får opp menyen, som profilopålogging, utvidelser etc.)
2. Når jeg skriver inn webadresser i adressefeltet trykker jeg enter, men ingenting skjer (samme når jeg trykker på bokmerker i bokmerkeraden).

Kan best beskrives som firefox bare er en frontend uten noe action i backend ved knappetrykk, kommandoer etc.

Forsøkt:
1. Avinstallert firefox, restartet og installert på nytt og kjørt firefox i safe-mode, samt resatt det.
2. Gjort som over, men i tillegg fulgt:denne guiden
3. Opprettet ny profil i Ubuntu
4. Installert den "andre" versjonen av firefox som ligger i Ubuntu Sofware Center, denne starter men hele vinduet er 100% gjennomsiktig og sees bare som en skygge (men knapper og menyvalg fungerer)

Opplevde dette en gang før (da med 19.10) og måtte da reinstallere Ubuntu, er det noe annet man kan gjøre?
Slett nettleserdata?
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Trådstarter
Mappene for all cache etc. ble slettet under purge