Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 828
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har vært avhengig av subutex et lite år nå og har trappet meg ned og er på dag 3 uten. Jeg har skaffa noen tramadol for å få en mykere overgang. Kan man ta ut pulveret i kapslene og skyte det?
Anonym bruker
"Bitter Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er 50mg tramadol i den typiske tramadol kapselen. Kapselen er nær full. Hvor mye " pregelatinisert maisstivelse, mikrokrystallinsk cellulose, magnesiumstearat" tror du ikke finnes i kapselen?

Anbefales ikke å gjøre det. Svelg dem heller.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Filtrerer først.
Bare lurer på om det vil gi effekt eller om det må innom leveren for å gi effekt som med kodein
Har aldri tørt å prøve eller hørt om noen som har, søker man på nett så står det at injeksjonen må gjøres sakte over flere minutter og bare 50-100mg om gangen. Tviler på det gir no rush hvertfall så er nok faren for krampeanfall stor
Sist endret av Bluesky_; 23. september 2022 kl. 15:18.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei, da tenker jeg at jeg driter i å skye det. Takk for svar
Anonym bruker
"Bitter Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor ikke bare dosere lavere på bup eller sub? Skjønner ikke helt poenget med å skifte preperat.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får kun tak i 8 mg subutex tabletter. De er vanskelig å dosere i små doser under et mg. Tramadol er myyyye svakere, 1 mg subutex tilsvarer 15 tabletter 50 mg tramadol.
Tenker landinga på sub kan bli enklere om jeg tar litt tramadol nå som suben er borte
Tramadol er noe som bør gå gjennom levra for å metaboliseres til O-desmethyltramadol, så sammenligningen med kodein TS kom med er beldig bra.