Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 713
Merkelig problem, når jeg trykker "mute" på Apple tv 4k fjernkontrollen så forsvinner lyden ca. 1 sekund men så slipper den "mute" funksjonen og lyden kommer tilbake..

Noen som kan ha peiling på hva som kan være galt?
Ren gjetting: Det er noe galt med fjernkontrollen. Har du prøvd å bruke appen og se om det samme skjer der?
Det er også mulig å fjerne knappen for å rengjøre under. Er dog veldig kronglete. Fulgte denne guiden: https://www.ifixit.com/Guide/How+to+...+Remote/145221

Har ikke verktøyet de bruker, men brukte et barberblad.
Trådstarter
Sitat av Deezire Vis innlegg
Ren gjetting: Det er noe galt med fjernkontrollen. Har du prøvd å bruke appen og se om det samme skjer der?
Vis hele sitatet...
Jeg testet med appen (iphone fjernkontroll) nå, akkurat samme der (!) Hvor kan feilen da ligge?
Det kan være TV-en, hos meg i allefall styrer apple TV lyden direkte, sjekk hva som skjer om du muter med TV kontrollen?