Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2056
Kjører en gaming laptop med ekstern skjerm. Vurdere å kjøpe en stasjonær for å game på og vil gjerne begynne å stream. Spiller ikke tripel A spill, men går gjerne for league of legends og rust osv. men mitt store spørsmål er denne pc bra nok for å streame og spille samtidig? er ikke den store eksperten her og kunne ha trengt litt tips.

stats:

Intel® Core™ i5-12450H-prosessor
NVIDIA GeForce RTX 3050-grafikk
16 GB DDR5, 512 GB SSD

https://www.elkjop.no/product/gaming...22485#features
Ja egentlig, men det kommer veldig ann på om du har tenkt å game i 4K eller 1080p. I 4K kommer den til å slite i noen spill.
Trådstarter
4 0
blir bare å stream med 1080p*60fps.
Jeg ville ikke brukt laptop om jeg kunne valgt stasjonær. Du får mer for pengene om du velger stasjonær, samtidig som du enkelt kan oppgradere og bytte ut komponenter senere. Laptop har dessuten ikke like god kjøling, og vil bli varmere og slite mer under lengre økter. Dette gjelder spesielt Rust, siden det i tillegg er kjent for å være ganske dårlig optimalisert.

Dessuten er det noe drit når laptopen over tid får støv inni, det er mye lettere å rense en stasjonær. Hvis du allerede har en laptop fra før, ville jeg 100% gått for stasjonær.
Ser grei ut den, men jeg er enig med han over. For samme prisen får du en mye bedre stasjonær pc. Høres ut som du bare skal bruke den til gaming, laptop med dockingstasjon hjemme gir mye mer mening hvis du ofte skal ha med deg laptopen ut av huset for jobb osv. Regner med du ikke skal sitte rundt på kafeer og spille League of Legends.
Trådstarter
4 0
Har en dockingstasjon, men laptopvifte «Svive XMM4 Laptopkjøler»skjerm, tastatur, mus etc