Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1143
Utekatt. Pisset ute i 13 år. Men adopterte henne fra min mor og hun tror nå at sengen min er for å pisse i. Selv med døren åpen så hun kan gå ut i naturen. 3. gang på rad at hun finner ut at "HEY! Sengen din... den er perfekt å pisse i!".

Hva kan jeg bruke eller lage enkelt til jeg får kjøpt en skikkelig en?

Googlet først. Urinprøven var grei. Hun er veldig kosete. Så tror stress av nye omgivelser er greien. Trenger en DIY greie til jeg får reist ut igjen og kjøpt en skikkelig en.
Brusbrett har jeg brukt tidligere. Bare kle rundt litt plast så ikke urin tar livet av kartongen.
Hvis det kun er midlertidig så er vel kanskje sånne matter for hundepiss like greit å kjøpe?
Men selv hvis du tror det er midlertidig så skjønner jeg ikke helt hvorfor en faktisk permanent kattedo ikke er aktuelt å kjøpe inn (før eller senere vil alder etc. gjør at utekatt trenger et sted innendørs å gjøre fra seg, og 13 år alder er for lengst inn i kategori "senior").
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Hvis det kun er midlertidig så er vel kanskje sånne matter for hundepiss like greit å kjøpe?
Men selv hvis du tror det er midlertidig så skjønner jeg ikke helt hvorfor en faktisk permanent kattedo ikke er aktuelt å kjøpe inn (før eller senere vil alder etc. gjør at utekatt trenger et sted innendørs å gjøre fra seg, og 13 år alder er for lengst inn i kategori "senior").
Vis hele sitatet...
Om du leser den siste setningen i innlegget til TS, ser du at det kun er midlertidig frem til vedkommende får dratt ut og kjøpt en skikkelig en.