Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1839
Hei kjære freaks, for noen uker tilbake, debuterte jeg min første singel under nye aliaset , Lur1ng1. Dette er ett nytt produksjons alias, som vil kommer til å fokusere på hiphop både med rapper, og instrumental. Planen blir å jobbe med diverse rappere, selge beat via Beatstars o.l, men også å fokusere på solo sangene mine.

Har ett par planer, om å slippe noe med ett par rappere snart, mens jeg sitter løst å jobber med en plate/EP, full av instrumental.

Du finner meg på de fleste sosiale medier, og er du en rapper, som kanskje kunne tenkt deg en beat, ikke nøl med å send meg PM.


Musikkvideo, den er redigert av en 15 år gammel person, fra Tyskland. Som jeg møtte igjennom Discord, og selv om jeg har mulighet til å få kompiser som er mere "komptente" til sånne prosjekt, så ville jeg heller gi muligheten til henne. Og jeg er kjempefornøyd. Poenget var å prøve og få det til og se ut som en AMV (Bare med litt høyere kvalitet, en det som ofte ligger på youtube.)

Lagde denne sangen, etter jeg bestemete for og prøve å lage noe Dilla inspirert, og tar mye inspirasjon fra 90-talls hip-hop som man kan høre på sample valget, og anime.

Jeg håper det er noe som faller i smak. Og gjerne ta en titt på Soundclouden min, eller viss du virkelig liker sangen, og dette er noe for deg, så hadde du/dere gjort meg en kjempe tjeneste om dere har lagt den i spillelisten deres, delt den videre med venner og familie, ikke at jeg forventer det, og er fortsatt like glad for at du tok deg tiden til å høre igjennom sangne.

Her kan du finne de ulike plattformene jeg bruker. https://linktr.ee/lur1ng1

- Lur1ng1