Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 6104
Hei!

Jeg er en frilansjournalist som er interessert i å skrive om de som reiser til Ukraina som fremmedkrigere for å beskytte grensene mot Russland. Er det noen her som har vurdert å gjøre noe slikt? Evt. noen med innsyn i tematikken?
Send en PM!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det er ikke ulovlig å være leiesoldat, men du ville ikke hvert beskyttet av de samme rettighetene og reglene som gjelder for krig.
Dreper du noen og blir tatt for det vil du bli dømt som en vanlig sivil.
Dårlig idé. Jeg tror ikke du vet nok om konflikten og hva som skjuler seg i kulissene rundt geopolitikk og økonomi til at du egentlig ønsker å risikere livet ditt for dette. Jeg tror også du bør se litt på hvem du i så fall vil samarbeide på den ukrainske siden, som absolutt ikke er noen uskyldige fredelskende lam i denne konflikten. Mitt råd er: Hold deg hjemme, ikke bland deg inn i noe som egentlig ikke angår deg. Og prøv å lese annet enn ensidige NATO-medier.
Sitat av hallohallohallo Vis innlegg
Dårlig idé. Jeg tror ikke du vet nok om konflikten og hva som skjuler seg i kulissene rundt geopolitikk og økonomi til at du egentlig ønsker å risikere livet ditt for dette. Jeg tror også du bør se litt på hvem du i så fall vil samarbeide på den ukrainske siden, som absolutt ikke er noen uskyldige fredelskende lam i denne konflikten. Mitt råd er: Hold deg hjemme, ikke bland deg inn i noe som egentlig ikke angår deg. Og prøv å lese annet enn ensidige NATO-medier.
Vis hele sitatet...
Nå ettersøker jo OP kun historier, da. Skriver ingenting om at han har planer om å gjøre det samme.
Ja nå smeller det
Noen her inne som vurderer å dra ned? I såfall er jeg veldig interessert i å ta en prat.