Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1408
Anonym bruker
"Mulig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt ca 30/40mg diazepam, 0,5mg xanax, et par drinker og nå noen lisser med Coke?
Har ikke mye Coke, men den blir jo borte som vanlig, men det er vel ingen farlig kombo?
Og ja, myye jazztobakk
Anonym bruker
"Mulig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og kan jeg avslutte kvelden med 25-50mg quetepin?
Takker for svar, får feire siste dag av påskeferien for i år.
Anonym bruker
"Mulig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fellow freaks, ingen som har noen beroligende ord ang kvelden? Dreit meg ut, har ikke tatt cola på 10mnd
Etter min erfaring skal det gå helt fint.
Har gjort det selv endel ganger, men farlig eller ikke skal jeg ikke svare på.
Anonym bruker
"Plaprende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sentralstimulerende sammen med beroligende kan være farlig jo. La kolaen ligge eller skyll den i dass om du ikke kan la vær... Er sånn folk dauer sorry. Går sikkert bra med deg men komboen er dum.
Anonym bruker
"Mulig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sentralstimulerende sammen med beroligende kan være farlig jo. La kolaen ligge eller skyll den i dass om du ikke kan la vær... Er sånn folk dauer sorry. Går sikkert bra med deg men komboen er dum.
Vis hele sitatet...
Jeg tok valiumen veldig tidlig på dagen, (toleranse for benzo) og colaen nå på kvelden.
Er det det med at man ikke merker det like godt på benzo, så sjansen for å ta for mye er stor?

- har også hørt om blodtrykksfall når man tar quetepin og cola? Noen som vet, eller kan jeg trygt avslutte nå med slik?
Takk for svar, lærer aldri!!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tok valiumen veldig tidlig på dagen, (toleranse for benzo) og colaen nå på kvelden.
Er det det med at man ikke merker det like godt på benzo, så sjansen for å ta for mye er stor?

- har også hørt om blodtrykksfall når man tar quetepin og cola? Noen som vet, eller kan jeg trygt avslutte nå med slik?
Takk for svar, lærer aldri!!
Vis hele sitatet...
30-40mg Diazepam er en god dose, men ikke direkte farlig hvis du har toleranse. Med det sagt, ville jeg trappa ned sakte, ikke bruk benzo til rus. Og kutt ut Xanax.

Du kan nok trygt ta mellom 25 og 200mg Seroquel, litt avhengig av hvor coked up du er. Søvn høres ut som om du trenger uansett, tankegangen din virker litt rotete .

Imidlertid kan cannabis og kokain gi forhøyet blodtrykk, så det er ingen grunn til å være sporty her . Hvorvidt denne komboen er direkte farlig er vanskelig å ta stilling til, folk er forskjellige.

Skulle du bli dårlig, besvimer, har vondt i brystet eller har grunn til å tro at det er noe galt, kan du alltids ringe legevakten.

Går nok fint! Lykke til, gi oss en update i morgen da?

Ps: få deg noe å spise! Ta en dusj, skru av alt lys og stimuli. Slapp av litt
Sist endret av taert2; 5. april 2021 kl. 22:55.
Anonym bruker
"Mulig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glad jeg ikke visste om quetepin når jeg holdt på med mye cola..
Sovna nesten med det samme jeg la meg i sengen!
Det eneste er at jeg klarte og sove igjennom 5vekkeklokker idag morges, men har vel noe å si at jeg tok den quetepinen ganske så sent..
Ellers takk for svar!