Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5345
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter her med abstinenser fra Tramadol - fyfaen så ekkelt. 24 timer siden siste tabbis. Tok en Cold Turkey.. Har brukt 300-500 mg de siste 2-3 mnd. Never again!

Skal holde ut, men oj hvor heftig det er.
Har noe Seroquel, vallergan og lyrica tilgjengelig. Og immodium offc.

Vet ikke hva jeg vil med denne tråden, men måtte bare «fortelle» noen. Ingen vet hva jeg går igjennom for øyeblikket.

Respekt for de som går igjennom sterkere saker...
Anonym bruker
"Vanskelig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjipt bro men hold ut! Veldig god avgjørelse å slutte!!!
Bra at du har bestemt deg at du skal holde ut. Det er det beste. Det blir litt hardt. Når du kommer ut på den andre siden og du begynner å bli frisk igjen vil det føles som en stor seier. Og det vil det da være også.
Når det gjelder vallergan ville jeg vært forsiktig med det. Blir sikkert fristende for å få sove, men jeg følte at det var heller ubehagelig oppå abstinenser. (Man kan bli litt groggy av de.) Vet ikke mye om seroquel og lyrica. Ikke ta veldig store doser immodium. Det er ikke bra for hjertet.
Det vil nok toppe seg om et par dager. Etter de første par nettene vil du bli veldig sliten og du vil kanskje få noen korte perioder med søvn. Etter enda et par netter vil du få sove litt bedre og da vil du merke at det begynner å slippe taket også.
Stå på.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for motivasjonstaler. Det trengs.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stå på, det blir bedre. Gikk selv av subutex for 8 uker siden, fy faen så dårlig jeg var. Det er vanskelig å se slutten på det når man står midt oppi det og man blir så jævlig desperat etter å føle seg frisk igjen. Men det er SÅ verdt det å holde ut. Det er sinnsykt digg og kjenne at kroppen fungerer uten å måtte stappe i seg ting og tang.

Masse lykke til, dette fikser du!
Håper du kommer deg over fartsdumpen.
Ikke mist troa på deg selv, da er du tapt.
Du har så mye bra som venter på å komme ut; ikke bare for deg selv, men de som bryr seg om deg.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går av valium as we speak. 3 år på.

Drikker sprit rent i mørket alene for å klare ikke dø. Føles ut som jeg skal daue vertfall

Fyfan..
Ja fyfaen så jævlig. Tror jeg dauer litt jeg også. Svetter, kroppen rister, fryser.
I natt vurderte jeg å ringe legevakta. Men hva hjelper vel det, og hva kan de gjøre!!? Bra jeg ikke gjorde det.

Kniper tennene sammen og ser fram til lysere dager.
48 timer siden siste dose..
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Det er en god lærepenge for dere som ikke har vært på så lenge og fortsatt har mesteparten av livet inntakt. I verre tilfeller så kan rusakuttmottak og en kortere periode på avgiftning være en ide. Triste steder men du kan få f.eks subutex i små doser for å hjelpe deg over det verste, samt en apodorm eller liknende for å sove. Merk at hvis man legger seg inn så ryker førerkortet tvert.

Jeg gikk hos dps og fastleger i 4 -5 år med full ærlighet om daglig rusbruk og de tok ikke førerkortet mitt. Fikk bare muntlig kjøreforbud.

Stå på bromigo. Det går fort over, og du lærer av det. Prøv å runk, det er sykt digg når abstinensene er ille, dønn seriøst
Lyrica vil hjelpe mye, men du burde ikke gå på dem for lenge. Lyrica abstinenser er vist horrible
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde å gå av xanor etter ett år med 6mg i døgnet. Havna på legevakta og fikk det IV. Verste jeg har vært borti.
Er ikke virkestoffet i seroquel, quetapin?

De bør vel klare å knocke ut en hest på en dårlig dag?
Sitat av 420master Vis innlegg
Er ikke virkestoffet i seroquel, quetapin?

De bør vel klare å knocke ut en hest på en dårlig dag?
Vis hele sitatet...
Har vært borti at seroquel ikke slår meg ut, uavhengig av dose. Ingen garanti for det.
Er ikke alle tråder som trenger og ha noen mening. Av og til er det viktigste bare å få blåst ut gørra og frustrasjonen en sitter og føler på. Så ikke gi opp, og trenger du å få utløp for mer frustrasjon? Bruk oss
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar og positive ord bromigos.
Nesten 6 døgn siden siste dose.
Hvor lenge vil håpløshet, uro og angst sitte i kroppen?
Er vel noen uker til med dritt for det er angsten og tankene etter som er verst etter de fysiske abstinensene. Anbefaler å prøve å gå en tur på 10 minutter, få opp pulsen litt, drikk vann og dusj så ofte du orker. Røyker du bønne? Kan hjelpe på.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar og positive ord bromigos.
Nesten 6 døgn siden siste dose.
Hvor lenge vil håpløshet, uro og angst sitte i kroppen?
Vis hele sitatet...
Uke eller 2 siden siste inntak så er du nesten deg selv igjen. Har gått på heroin før, men for en eller annen grunn syns jeg også tramadol er værre? Røyker du bønne? Det hjelper mye. Hvis ikke så funker det med sprit. Jeg drakk halvliter sprit om dag ei en ukes tid. Stå på bro! Bra valg å slutte
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig ide å slutte på dagen, trapp ned med å halvere dosen, så ta en lav dose annen hver dag og tilslutt slutt så stopper du.
Den metoden er ambefalt for å ikke få den verste nedturen.
Bra du ser at å slutte med sakene er det beste, lykke til =)
Hvis du allerede har klart 6 dager, hold ut. For min del er det bare pining å trappe ned
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Klarte fan meg å slutte på Tramadol! 11 døgn nå. Var så ekstremt dårlig noen dager, var sikker på at jeg skulle dø.

Litt smådeppa og lat nå, men går seg vel til.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Klarte fan meg å slutte på Tramadol! 11 døgn nå. Var så ekstremt dårlig noen dager, var sikker på at jeg skulle dø.

Litt smådeppa og lat nå, men går seg vel til.
Vis hele sitatet...
Utrolig godt jobba! Blir stolt på din vegne💪🏻
Sist endret av hala; 3. april 2021 kl. 21:14.
Bra! Ikke slipp guarden, du er fortsatt i fare for å sprekke. Bli clean er lett, men å finne grunner til å forbli clean kan fort bli vanskelig.
Dæsken steike! Virkelig bra.
Husk å spis. Kanskje ikke fristende å spise, men man blir faktisk fortere frisk av det.
Et forslag. Hvis du skulle få tanken på å sprekke, foreksempel, lov deg selv at du kontakter noen du kan stole på, og snakk med dem, før du gjør noe. Eller ha en plan klar, hvis suget skulle melde seg.
Eller skriv her, foreksempel.
Stå på.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for all støtte.
Kom til et punkt i livet der jeg fant ut at jeg måtte leve uten piller, alternativet var å gå til grunne.

Man tror alt går så fint når man sitter der i pilletåka, men i realiteten er du på god vei ned i et stort mørkt hull fullt av jævelskap.

Skal gjøre alt i min makt for å holde meg clean, men det kan bli tøft. Livet er så mye bedre uten piller og stress. Nå skal det ses fremover, har tatt lærdom av fortiden. Amen! ����
Bare husk det som er vanskligere enn å slutte er å ikke begynne igjen. Så hold deg unna alt av opiater/opioder så sant det ikke er til behandling av smerte. Så fort du lar kroppen kjenne noe rus ifra det igjen så skal jeg love deg at møkka kommer tilbake La den storebroren til tramadol på hylla for noen uker sia sjøl En måneds tid, og ting faller sakte men sikkert på plass.