Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 905
Noen som har erfaring med Keto-diett og styrketrening? Har nettopp lest boken "Bli frisk uten sukker" av Bente Josefsen, å lest litt rundt på nettet hvordan denne dietten skal være så "sunn" for kroppen.

Jeg har selv trent styrkeløft 3 dager i uken i noen måneder nå, å lure på om jeg skal gi denne dietten et forsøk slik at jeg får redusert fettprosent i tillegg til at musklene blir større å øker i styrke. Forsto det slik at det å gå på keto-diett visst nok ikke skulle være noe hinder i å øke i styrke selv om den spiser relativ lite karbohydrater.

Men kunne tenke meg å høre om noen her har noen personlige erfaring med dette først?

Skal ikke legge skjul på at jeg opp igjennom årene har spist mye dritt, å kjenner det går utover motivasjon,humør, lite tiltaklyst osv. Men selv om jeg har spist mye dritt, så har jeg aldri blitt "overvektig" men har uten tvil blitt "Tynnfeit" som det kaller det