Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1374
jeg har hørt at man kan dobble isdn linjer, sitter nå oppkoblet med 64 000 bps, lurer på om det går an å dobble linja, i så fall hvordan gjør man det?

på forhånd takk
Slik gjør du det:

Min Datamaskin -> Ekstern Pålogging -> Høreklikk på den oppkoblingen du bruker -> Velg egenskaper -> Flerkobling -> Bruk tilleggsenheter -> Legg til -> Velg isdn linje nr. 2. (med meg Eicon channel 1, den første heter Eicon channel 0) -> OK

Så er det bare å downloade så mye du orker på 128kbps etterpå. Husk at tellerskrittene går dobbelt så fort da!

------------------
Welcome to the real world
.:dephic:.
Originally posted by dephic:
Så er det bare å downloade så mye du orker på 128kbps etterpå. Husk at tellerskrittene går dobbelt så fort da!
Vis hele sitatet...
Er du sikker på dette? Har nemlig hørt noe om at ISP'en bare tar betalt for 64kbs



------------------
Westside till I die
blir ikke telefonen også optatt da a?

------------------
-:Tupac 4 ever:-
Originally posted by Xpedit0r:
blir ikke telefonen også optatt da a?
Vis hele sitatet...
Joa, men det gjør jo ingenting på kvelden/natten ekke så veldig mange som ringer da



------------------
Westside till I die
Originally posted by Sharken:
Er du sikker på dette? Har nemlig hørt noe om at ISP'en bare tar betalt for 64kbs
Vis hele sitatet...
Dette er jo avhengig av hvilken isp du benytter da. Mail og spør!



------------------
Welcome to the real world
.:dephic:.
Man blir trukket dobbel takst!! det er klart, man må betale for vær linje en bruker..

Det blir ikke opptatt så lenge du har samtale venter!

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser