Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 653
Noen som bor i Bergen som har noen internett levrandør de kan anbefale? Er flere som kan tilby fiber der jeg bor, et kjapt google søk viste seg at flere har hatt dårlige opplevelser med telenor. Noen som har noen innspill?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Om telenor leverer i området, gå for dei.

Dei er stor og profesjonell ISP som leverer det dei skal.
Hva legger du i dårlig opplevelse med Telenor? Er det pris de er missfornøyd med? Stabilitet på leveransen, hastighet eller ping?
Har ikke hatt fiber fra Telenor så kjenner ikke til noen svakheter, men som en av de største aktørene så er det vel naturlig at de bare leverer som vidarlo sier? Eneste jeg kan tenke meg er at du kanskje "får mer fiber" for pengene hos en konkurrent. Kanskje raskere linje til lavere pris. Tror det ble laget en offentlig nettside for noen år tilbake for at folk enkelt skulle kunne sammenlikne tilbudene fra telecom aktørene. Du får ta et søk og se.
Ja hva skjedde med bredbåndsguiden den er savnet.

Generelt så er det vel alt annet enn selve leveransen som er problemet med Telenor.
Kundestøtte, brukersnitt og begrensinger i HW og låst til HW. Ikke minst pris for å nevne noe.
At de leverer tjenesten på bra dager er jo greit nok, f.eks ville jeg aldri hatt mobilabonnement på noe annet enn Telenornett bare ikke levert av dem.

Akkurat vært en tråd om Bergen her. https://freak.no/forum/showthread.ph...t=Fiber+Bergen
Sist endret av Dough; 14. september 2020 kl. 08:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.