Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1603
Hei.

Nå har jeg fått bestilt meg en grei gaming pc da jeg skal starte opp med gamingen igjen.
Skal hovedsakelig spille 1.6 og go, men hvordan er CS Norge om dagen? Er det oppe å kjører enda? Har spilt 1.6 i en del år før jeg sluttet, og da var alt på topp på irc med matcher hele tiden(public er kjedelig) hvordan er dette nå?
Er det mange norske claner og personer som spiller matcher? Er det mye 1.6 enda eller er alt blitt GO?

Takk for svar

Mvh
Det meste har kommet over på GO etter matchmaking kom på plass.
Trådstarter
28 5
Hei.
Hva er match making for noe?
Sitat av weedie Vis innlegg
Hei.
Hva er match making for noe?
Vis hele sitatet...
Hei!
Et system som setter opp 10 spillere, med 5 spillere i hvert lag, og arrangerer en ordentlig kamp mellom dem. Forlater du kampen før den er ferdig, blir du utestengt i 30 minutter første gang, deretter får du strengere og strengere straffer, helt til du kommer opp i 7 dager. Cheater du, blir du utestengt i ett år, før du til slutt blir VAC-bannet.

Det er også mulig å stemme om å kaste ut en spiller fra laget, kapitulere (kan kun gjøres hvis en spiller har forlatt kampen og fått straff), og flere andre ting jeg ikke kommer på i farta.

Du får også rangering avhengig av hvor flink du er i spillet, hvor mange kamper du har spilt og lignende.

Meget godt organisert, som gjør det virkelig attraktivt å spille CS i forhold til tidligere versjoner. Anbefaler deg å prøve det! Det koster også bare 80,-....

Prøvde å finne en video som viser hva matchmaking er, og dette er det jeg fant i farta. Det er mye tull i den, bare for å mobbe russere f.eks., men du ser litt av poenget her:
https://www.youtube.com/watch?v=4X5wusTLO18

Søk gjerne på CSGO matchmaking.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 28. november 2014 kl. 14:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
CSGO er på tilbud til 50 kroner ^.^

Og matchmaking funker fint sålenge du ikke har <1-2 star rank... for da får du bare russiske tullballer som ødelegger alt for de vet ikke hva eco er, de kan ikke taktikk og de kjøper bare dritt (f.eks. spilleren på bunn med 1-1-15 kjøper scout....).
Sist endret av uaexed; 28. november 2014 kl. 14:33.
Finner du folk å spille med slik at du har en premade gruppe er alt mye lettere. Da slipper man å få retards på laget.
Trådstarter
28 5
Tusen takk for alle svar.

Likte det match making opplegget, eneste minuset er vel snakking? Hvordan snakke med hverandre ( mikrofon ) osv?
Sist endret av weedie; 29. november 2014 kl. 20:14.
Sitat av weedie Vis innlegg
Tusen takk for alle svar.

Likte det match making opplegget, eneste minuset er vel snakking? Hvordan snakke med hverandre ( mikrofon ) osv?
Vis hele sitatet...
Det er ingame voicechat, du må aktivere det i options. Fungerer somregel veldig bra, men er av og til noen som babler i vei med premade folk på russisk.

Legg til http://steamcommunity.com/id/hesland/ hvis du vil
Kommer nok ikke til å spille noe særlig før 12-16 desember pga eksamen.