Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2454
Noen her testa dem ut? Tenkte å lage meg bruker der. Men tok en kjapp titt på folks vurderinger av siden, og kan ikke si at dette her ser lovende ut: https://no.trustpilot.com/review/coi...?languages=all

Folk som i hytt og pinne blir scamma av dem.
Sist endret av kalkunpromp; 6. januar 2022 kl. 22:12.
Jeg har bare bra erfaringer med dem. Lett å bruke, lett å ta ut gevinst. Tror de er litt dyrere enn mange andre, men de er i det minste brukervennlig.
Sitat av something Vis innlegg
Jeg har bare bra erfaringer med dem. Lett å bruke, lett å ta ut gevinst. Tror de er litt dyrere enn mange andre, men de er i det minste brukervennlig.
Vis hele sitatet...
Ahh, ok. Måtte du også verifisere deg, med pass og adressebevis i starten?
Ingen problemer, men om du vil unngå fees på 3%+, pass på at du benytter deg av coinbase pro. Samme bruker gjør det mulig å bruke begge.
Aldri hatt noe problem med dem.
De er vel i det dyrere sjiktet av denne typen service, men synes de gjør opp for det med brukervennlighet og enkelhet.
Litt som å bruke Nordnet til å handle aksjer og fond.
Coinbase er effektive og dem takler fint om du klikker helt pga det turbulente markedet.

Har skjelt dem ut og vært veldig smaksløs men får uansett topp service.

Også overfører dem penger øyeblikkelig. Du merker ikke at dem opererer fra utlandet.