Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2999
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal inn i fengsel igjen, og har blitt tatt for å smugle inn hasj når jeg sona sist. Blir jeg sjekket grundigere når jeg skal inn å sone nå? Smugla inn hasj via ræva.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pakk det skikkelig og svelg det!
Anonym bruker
"Fri Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pakk det skikkelig og svelg det!
Vis hele sitatet...
Og hva skal han gjøre med det når det kommer ut? Cella kommer til å bli ransaket ofte så med mindre han bare skal ha med én brukerdose han inntar med en gang er sjansen stor for å bli tatt. Havne på isolasjonscelle som straff og miste 2/3-muligheten og må sone full tid er ikke så fett
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og hva skal han gjøre med det når det kommer ut? Cella kommer til å bli ransaket ofte så med mindre han bare skal ha med én brukerdose han inntar med en gang er sjansen stor for å bli tatt. Havne på isolasjonscelle som straff og miste 2/3-muligheten og må sone full tid er ikke så fett
Vis hele sitatet...

Er snakk om 2 mnd bare. Så 2-3 blir ikke aktuelt uansett.
Noen som har kilder på at det blir notert og at man blir nøyere fulgt med på om man har blitt tatt ved tidligere soning? Har ikke hørt om dette selv. Har derimot hørt at mange fengsler ikke melder fra om noen blir tatt for dop, fordi det vil sette dem i et dårlig lys om de har høye tall på dop funn. Satt selv inne med en som hadde med seg 100 xanax og ble tatt inne på dass når han dreit ut kinder egget, men det ble ikke konsekvenser for vedkomne. Han sonet 45 dager.

Har ikke smuglet inn noe på kroppen men jeg fikk tilsendt hasj i posten, som lå i permen på en bok, og jeg har sendt inn både hasj og amfetamin i posten selv til andre innsatte. Da pakket jeg det i svart plast og tape, og stappet det ned i en "Loreal 4 in 1 deodorant" og så limte jeg fast kantene som holder kula på plass.

Så hvis du er redd for at de sjekker deg så kan du sende det til deg selv rett før du kommer inn eller så kan du få noen andre til å sende det inn.

Ikke oppbevar hasjen på cella men gjem det i fellesarealene, stua eller på dass for da kan det ikke knyttes til deg
En slik hendelse vil være notert i journalen din, og sånn være noe som gjerne blir tatt i betraktning ved inntak. Kan førvrig be om journalutskrift, fra kriminalomsorgen for å sjekke hva som er notert på deg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Den ene gangen jeg svelget bønne inn i fengsel, pakket jeg små biter av hasjen inn i plast fra søppelbøtta og tok de bitene inn i snusposer som jeg la oppi boksen igjen. Boksen ble sjekket, men de skjønte ingenting.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Problemet er ikke hvor jeg skal legge det før jeg drar inn, men om det er sånn at jeg blir slengt i såkalt ventecelle i 3 døgn fordi de vil sjekke avføringen min, i og med jeg har blitt tatt for dette en gang før.
Ta med deg en t skjorte du i utgangspunktet ikke bruker,og drypp strategiske brukerdoser med lsd på den.. bare et eksempel. Bikkja lukter det ikke og ingen vil finne det ever.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sæd Vis innlegg
Ta med deg en t skjorte du i utgangspunktet ikke bruker,og drypp strategiske brukerdoser med lsd på den.. bare et eksempel. Bikkja lukter det ikke og ingen vil finne det ever.
Vis hele sitatet...
Fyfaen det er noe av det lureste men teiteste jeg har lest
Sitat av Sæd Vis innlegg
Ta med deg en t skjorte du i utgangspunktet ikke bruker,og drypp strategiske brukerdoser med lsd på den.. bare et eksempel. Bikkja lukter det ikke og ingen vil finne det ever.
Vis hele sitatet...
Har tenkt det samme selv, bare med en bok, noen sender deg en bok, og per ark på boken har typ 150UG LSD.

Eller med etizolam eller sånt! Jævlig smart!
I fjor fant Kriminalomsorgen at fanger ikke skal strippe/kle av seg foran fengselsbetjenter pga. krenking.
Gjelder ved innkomst og ellers under oppholdet.

Satt selv inne, gikk fra og bli tatt til stripping etter lufting til at den bare skulle sjekke lommene mine.

Så pakk det bare opp bak! Men husk, hvis dem finner det over 50% sannsynlighet for og smugle inn, kan du få spesialtoalett på egen celle til du har rygga en snickers
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av svartemaja Vis innlegg
I fjor fant Kriminalomsorgen at fanger ikke skal strippe/kle av seg foran fengselsbetjenter pga. krenking.
Gjelder ved innkomst og ellers under oppholdet.

Satt selv inne, gikk fra og bli tatt til stripping etter lufting til at den bare skulle sjekke lommene mine.

Så pakk det bare opp bak! Men husk, hvis dem finner det over 50% sannsynlighet for og smugle inn, kan du få spesialtoalett på egen celle til du har rygga en snickers
Vis hele sitatet...

Serriøst? Det er jo gull da.
Kilder på det forresten?

Tanken var å ha det i ræva ja. Var så uheldig og måtte ha det i ræva 10-11 timer sist gang, haha.
Jeg satt i fengsel i Sverige for mange år siden. Det kom inn litt av hvert, det meste ble smuglet inn med post.
Gjemt i hodetelefoner, MP-3 spillere og lignende. Det gjelder bare å være litt kreativ. Du kan også lage et lite hull i foret på en tjukk jakke og gjemme det der.