Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7551
Chilimobil sitt 1000gb fri data opplegg er bullshit, det vi egentlig
betaler for er 150GB fri data og alt etter det er netthastighet som er
rett og slett ubrukelig.

3mbit hastighet burde være ulovlig i 2021, så dårlig som det er.
Bare til å holde deg unna youtube,netflix, osv.





Umulig å kunne benytte seg av 1000GB i mnd som vi betaler for med 3mbit.
Det var i hvert fall nok for meg.
Ser ikke ut som om de markedsfører med 1000 GB lengre. De nevner bare uendelig med data, men ubegrenset hastighet opp til 100 GB per måned.
de kaller det bare for nå "fri data" ubegrenset fart opp til 100gb +24gb i eu/eøs, en god stund siden de kalte det for 1tb mener jeg men sam same, men har jo alltids stått at de struper det i finteksten, så scam er det ikke helt, du har jo "evig internett" dog med shitty hastighet men er bedre enn å være uten
Det var bedre før, men de har iallefall så lenge abonnerte der så strupet de nettet etter man hadde brukt 5 GB om dagen, men ble tilbakestilt hver midnatt, så var ikke det største problemet. Nå virker det som om de bruker samme modell som Telia, der man får 100/150gb i mnd før det går ned til 3 mbit. Veldig kjipt for min del da jeg ikke har fått installert internett der jeg bor enda, så bruker opp 100gb veldig fort, og føler ikke jeg alltid får utnyttet 5g nettet noe særlig.
Trådstarter
6 0
Gikk over til Ice, der dem har Ingen hastighetsbegrensning. 10mbit gjennom hele mnd for bare 324kr bedre enn det drite Chilimobil tilbyr !
Hva er det som er svindel i dette tilfellet? Vet du hva det ordet betyr? Folk har en tendens til å rope "SVINDEL" med en gang noe ikke svarer til forventningene. Kiwi skrudde opp prisen på epler med 3 kr? SVINDEL!!

Garanterer deg at alt du opplever rundt hastighetsbegrensning står/stod i avtalevilkårene.