Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2069
Hei !

Lurer på om noen kan geleide meg i rett retning. Jeg liker å se på noen amerikanske serier som BARE vises om du har IP i USA.
Har tenkt på å laste ned fra piratebay, men det legges nesten ikke ut noe av det jeg vil se der.. pluss at det kan komme virus.. alle er ikke like greie sånn sett.

Håper dere kan hjelpe meg
Sist endret av perfectstranger; 24. august 2017 kl. 16:55.
Jeg forstår ikke spørsmålet ditt. Vil du streame eller vil du laste ned?

http://bfy.tw/DYHt
Du trenger bare å benytte deg av en VPN tjeneste så kan du selv velge hvilket land du har lyst å surfe nettet gjennom. Noen av de mest kjente er ExpressVPN og NordVPN, dette koster som sagt penger.
velger du en vpn tjenste så husk og lese det som står i "små skrift"...
Du kan også laste ned "Hola" utvidelsen i google chrome.
Sitat av trixx Vis innlegg
velger du en vpn tjenste så husk og lese det som står i "små skrift"...
Vis hele sitatet...
Det er viktig med VPN-tjenester ja. Dessverre hender det også at VPN-tjenester lyver, sånn som Hide my Ass som påsto at de ikke loggførte noe som helst. Da FBI kom og ville ha informasjon hadde de derimot plutselig alt mulig å gi de, som førte til et par pågripelser.

Jeg pleier alltid å anbefale AirVPN, men de kan jo lyve de og. Hvis det bare er snakk om å beskytte seg ved nedlasting av serier osv. funker nok de fleste greit.

Sitat av cplpro Vis innlegg
Du kan også laste ned "Hola" utvidelsen i google chrome.
Vis hele sitatet...
Var det ikke Hola som ble tatt for diverse misbruk av folks IP-adresser eller noe slikt? Jeg ville selv aldri brukt en gratis VPN-tjeneste, de må jo tjene noe de og. Hvis tjenesten er gratis er ofte sluttbrukeren produktet som blir solgt.
Sist endret av hippitus; 27. august 2017 kl. 12:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hippitus Vis innlegg
Var det ikke Hola som ble tatt for diverse misbruk av folks IP-adresser eller noe slikt? Jeg ville selv aldri brukt en gratis VPN-tjeneste, de må jo tjene noe de og. Hvis tjenesten er gratis er ofte sluttbrukeren produktet som blir solgt.
Vis hele sitatet...
Riktig. Hola selger din IP-adresse slik at betalende kunder kan bruke den som VPN. Tjenesten markedsføres til bedrifter som en måte å omgå sperringer på, siden det er private husstander sine IP-adresser, men de har også blitt brukt som et botnet for DDoS i flere tilfeller. https://luminati.io/ er fronten som selger det. Bruk av Hola tilsier at din PC kan ta del i noe som du ikke vil, og ta en betydelig del av båndbredden din for det.