Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5339
Tenker nå rett og slett på hva slags effekt man får av seroquel. Altså, hvis man trenger det, eller ikke trenger det.
Har testet seroquel noen ganger og det eneste jeg merket var at jeg ble litt trøtt. Og at det var 10x vanskeligere og stå opp om morgenen. Har aldri opplevd noen som helst rus eller lest om noen som har fått det heller.
Kan få en følelese av av å bli snøvlete, føle seg full/ruset er min erfaring, gjelder 200mg, blir ihvertfall sløv og trøtt.,
seroquel/quetapin gir deg en minimal rusfølelse før du sovner ! kan kjenne deg litt "blurry" å sliten.. så tenker du, senga neste! funker som faen påmeg vertfall.. nå snakker vi 200mg x antall
Hvis du bruker Seruquel slik det skal brukes, kan jeg beskrive virkningen som "kjemisk zombietilstand". Du vil miste tankene dine. Altså, du vil fortsatt tenke "kjenner jeg må pisse, så jeg går på do", men de fleste andre tanker forsvinner. Funker bra mot tankekjør, men du blir helt zombie. Å stirre på en hvit vegg i timevis eller stirre på tven blir det samme.

Det finnes forøvrig andre måter å misbruke Seruquel på, men dette preparatet er så elendig at det er ikke vits. Eller, det funker visstnok bra å bruke det til å lande om du hiver i deg mye amfetamin.. Men det er ikke en trivelig morgen dagen derpå :/ Styr unna er mitt tips, med mindre du faktisk er psykotisk.
Tar Quetiapin hver kveld (2x25mg visstnok) og de eneste effektene jeg merker er at tankekjøret roer seg litt (Til en viss grad) og at jeg ikke orker å sitte våken mere enn 1-2t-ish etter inntak. Sover som et barn, har ekkle og spesielle drømmer ofte. Du får meget bra appetitt, spiser hele tiden og det å våkne blir også vanskeligere + du er veldig søvnig hele dagen derpå (Dette varierer fra person til person virker det som). Dette er da som sagt kun 50mg, 200mg blir andre saker Anbefaler deg å styre unna 50mg+ så lenge du ikke sliter med schizo/psykose. God jul folkens!
Sist endret av SoppVandreren; 24. desember 2014 kl. 12:05.
Jeg står på en hestedose seroquel depot. 400mg morgen + 400mg kveld. En som ikke har toleranse ville nok sovne på under en 10-del av dosene jeg er satt på (har bipolar type 1). Seroquel tilhører gruppen av antipsychotica, såkalte nevroleptica. Av de typene en får i Norge er nok seroquel den mest sederende. Kjemisk-molekylært er det ett di-benzodiazepin. Har trappet megselv av dem ved et par anledninger med mål om å trippe. Pga seroquels affinitet til 5ht-2a receptorene som spiller en nøkkelrolle om en vil ta stort sett et hvilket som helst av iallefall de mer tradisjonelle typene. En trippkiller. Har hørt og selv også avbrutt en speed-"turne" med seloquel. Dette vil jeg fraråde da iallefall jeg fikk ubehag i hjerteregionen, litt arytmier (ugjevn hjerterytme). Tror det kommer av at om en er aktivert på uppers så blir blodtrykksfallet fra seroquel temmelig brutalt! Jeg hater igrunn disse zombiegreiene...kan bekrefte det Hardstyle skriver over. "Kjemisk zombietilstand"...GOD beskrivelse!
Jeg gjør meg jo noen private refleksjoner der jeg mistenker at de kaster sånne piller etter "gale" som meg rett og slett fordi folk sløves ned og blir mer "snille og medgjørlige". Og en siste ting; jedg blir skeptisk til et legemiddel som det står "virkningsmekanisme ukjent....". Virker på meg som folk vet mer om gråmarkedspiller, og ymse rc'er enn big pharma seroquelen. Om jeg skulle finne noe "positivt" kan jeg nevne at jeg erfarer god synergieffekt med THC. Ang kombo med alko er dette en dårlig ide. Toppen ett par pils

Jeg står på en hestedose seroquel depot. 400mg morgen + 400mg kveld. En som ikke har toleranse ville nok sovne på under en 10-del av dosene jeg er satt på (har bipolar type 1). Seroquel tilhører gruppen av antipsychotica, såkalte nevroleptica. Av de typene en får i Norge er nok seroquel den mest sederende. Kjemisk-molekylært er det ett di-benzodiazepin. Har trappet megselv av dem ved et par anledninger med mål om å trippe. Pga seroquels affinitet til 5ht-2a receptorene som spiller en nøkkelrolle om en vil ta stort sett et hvilket som helst av iallefall de mer tradisjonelle typene. En trippkiller. Har hørt og selv også avbrutt en speed-"turne" med seloquel. Dette vil jeg fraråde da iallefall jeg fikk ubehag i hjerteregionen, litt arytmier (ugjevn hjerterytme). Tror det kommer av at om en er aktivert på uppers så blir blodtrykksfallet fra seroquel temmelig brutalt! Jeg hater igrunn disse zombiegreiene...kan bekrefte det Hardstyle skriver over. "Kjemisk zombietilstand"...GOD beskrivelse!
Jeg gjør meg jo noen private refleksjoner der jeg mistenker at de kaster sånne piller etter "gale" som meg rett og slett fordi folk sløves ned og blir mer "snille og medgjørlige". Og en siste ting; jedg blir skeptisk til et legemiddel som det står "virkningsmekanisme ukjent....". Virker på meg som folk vet mer om gråmarkedspiller, og ymse rc'er enn big pharma seroquelen. Om jeg skulle finne noe "positivt" kan jeg nevne at jeg erfarer god synergieffekt med THC. Ang kombo med alko er dette en dårlig ide. Toppen ett par pils
Sist endret av Castaneda; 25. desember 2014 kl. 13:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg bruker seroquel 2x25mg når jeg skal sove etter andre rusmidler.

Jeg får ikke disse av legen, og har ikke behov for disse eller lignende til daglig bruk. Fantastisk for å få sove etter lsd, sopp, 2c-b, mdma etc. Sovner i løpet av en halvtime til time etter inntak.

Føler ikke at jeg blir sløvet ned av de, men tankekjør forsvinner slik at jeg får slappet av så jeg får sove. Ingen problem å være våken etter inntak.
Dagen etter kjenner jeg ingenting av seroquel´en, og kan lett stå opp etter 6-8 timer søvn.

Seroquel alene gir meg ingen form for rus, kun å "drepe tankene"
Sist endret av welate; 30. desember 2014 kl. 14:30.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Seroquel er søppel å ruse seg på. Det er et antipsykotikum som også hjelper på innsovning. Er ikke glad i preparatet men har brukt det for innsovning.
▼ ... noen uker senere ... ▼
I gamledager kalte vi preparater av denne typen som apedop.
Du blir trøtt og sløv, og ned nedsetter hjernefunksjonen så du får problemer med å gjenkjenne ditt vanlige følelsesregister. Jeg blir psykotisk og suicidal av denne typen medisiner. Legene har prøvd flere, men har gitt opp å finne noe som "skal passe".
De har ingen som helst ruseffekt.