Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1015
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Noen som har tips til beste program for å finne drivere?

Driver Genious, Slim Drivers o.l. har jeg testet.


(Type - scan - install all --> done)
De fleste leverandører har program som kjøres i nettleseren eller som lastes ned som gjenkjenner hvilken hardware du har og laster ned riktig og nyeste programvare som er til til hardware.

F.eks nvidia har dette og har ikke tatt feil på noen av maskinene jeg har installert.

Ellers så tar windows update overraskende mye ihvertfall for vanlig utstyr som mus,tastatur og enkelte skjermkort.

Men hvis du skal ha noe som tar alt fra A-Å så kan jeg ikke anbefale noen jeg har hatt suksess med. ekstremt mye søppel som skal installere "drivere" og er ofte bullshit.

Men er også ute etter seriøs software på dette som er pålitelig og uten bullshit. Men tatt den trygge veien direkte fra leverandøren til nå.

EDIT: har lest litt på forum osv om "driver navigator" har blitt anbefalt av diverse sider og forum. Tenker jeg skal prøve den for å se om den er fungerende
Sist endret av WhiteHat; 23. november 2014 kl. 05:39.