Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2409
Dette har jeg lurt på, men aldri brydd meg om å finne ut:
Er det 2 player (må linkes opp?) på GTA3, og kan spille samtidig som på de andre, eller har de tatt ut dette og satsa på graphics? Det var jo hvertfall over halve moroa, å spille flere..
Tror begge deler(?)
Det går nok ikke ann å linke på det

Det er mer et sånt spill som Max Payne tenker jeg, mye skyting og action. Tror det er sånn "Bullettime" i gta3 også, blir vertfall helt rått når det kommer
Snakker vi om ps2 eller pc her? Det er ingen bullet-time i gta3, bare så det er sagt

På ps2 går det hvertfall ikke med MP, tviler på at det kommer til pc. Det passer bare ikke i det spillet.
Opprinnelig postet av XeQtR
Snakker vi om ps2 eller pc her? Det er ingen bullet-time i gta3, bare så det er sagt

På ps2 går det hvertfall ikke med MP, tviler på at det kommer til pc. Det passer bare ikke i det spillet.
Vis hele sitatet...
Kjipt, bullettime rokker

Men er en slags bullettime som er med i GTA3, hørt no rykter
Det skal visst være en bonus i GTA3 som gjør at det går treigere for en liten stund, om dette kan kalles bullet time eller ikke vet ikke jeg

Jeg håper bare at ingenting blir sensurert bort innen PC-versjonen kommer. Jeg har hørt noe om at Rockstar Games skal gjøre det
Opprinnelig postet av Skulleye
Det skal visst være en bonus i GTA3 som gjør at det går treigere for en liten stund, om dette kan kalles bullet time eller ikke vet ikke jeg
Vis hele sitatet...
trodde det var den "pillen" du kunne ta (eller narkotika i spillet, er ikke sikker) slik at du ble mye mye sterkere. noen som har koder til gta 3 til ps2 forresten?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Er det ikke MP!?
Det er jo ikke no gøy å spille gta uten multiplayer.
man kan ta en pille som gjør at det går saktere. og da blir man jævlig sterk. det er ingen bullet time. og gta3 råkker hardt selvom det ikke er multiplayer.
JA GTA er konge! (selv uten multiplayer)

men det er en ting jeg har lurt på, hvordan skal styringen være på pc, det er jo ikke digg å bruke mus når du kjører, og heller ikke keyboard når du går... må man da flytte hånda fra mus til keyboard hver gang man går ut og inn av bilen?
Har tenkt på styringa på PC jeg og, tror det passer best på PS2 egentlig. De andre GTA-spillene er best på pc, med tanke på kontrollene.
Opprinnelig postet av dfs
noen som har koder til gta 3 til ps2 forresten?
Vis hele sitatet...
http://www.gta3warehouse.com/cheats.html
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Opprinnelig postet av XeQtR
Har tenkt på styringa på PC jeg og, tror det passer best på PS2 egentlig. De andre GTA-spillene er best på pc, med tanke på kontrollene.
Vis hele sitatet...
det er sikkert noen lette innstillinger som skal til på options.
enig med at det er mongo-morsk-kake å styre bil med mus og person med keyboard.
Men dem har nok kontroll skal dere se
ja, vi får håpe det! får bare krysse fingrene for at de har med multiplayer!
original reprint
xaff's Avatar
'pillen' er en adrenalin-pille. Den er morro først, men når du får m16 går det for det samme. Med mindre du må rekke noe på kort tid. Du springer raskere, hopper lengere og får mer tid til å sikte på.