Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3204
Hei!

Hvordan får en best mulig effekt av sobril? Tom eller full mage? Andre råd?

Ps: Er IKKE snakk om rus, men lovlig dose fra lege mot angst.
Tom mage som alt annet du svelger. Den beste måten å få funk av sobril på, er å få utskrevet diazepam i stedet.
R.i.p 23.04.2021
Du tar den normalt som foreskrevet av lege ... for rus så skyter du den opp i rævhullet
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Du tar den normalt som foreskrevet av lege ... for rus så skyter du den opp i rævhullet
Vis hele sitatet...
Du vil ikke få noe bedre funk enten om det er analt eller setter skudd. All benzo har best biotilgjengelighet gjennom munnen.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tygge eller smelte på tunga for raskere virkning. Sobril har en ellers treg virketid.
Anonym bruker
"Glad Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tygg dem og ha dem under tunga etterpå.
Svelg ned med en kopp kaffe eller saft fra en presset grapefruit for å booste effekten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tygge eller smelte på tunga for raskere virkning. Sobril har en ellers treg virketid.
Vis hele sitatet...
Ja, det er sikkert.
En gang var jeg dritfyllesjuk og tok 25 mg og trodde ikke de funket.

Så jeg masa nedover ei berte med 25 mg til.
Men når hun kom etter 90 min og ca 2 timer etter jeg tok dem hadde de begynt å funke og jeg holdt på å sovne når hun kom på døra.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Guy_Incognito Vis innlegg
Ja, det er sikkert.
En gang var jeg dritfyllesjuk og tok 25 mg og trodde ikke de funket.

Så jeg masa nedover ei berte med 25 mg til.
Men når hun kom etter 90 min og ca 2 timer etter jeg tok dem hadde de begynt å funke og jeg holdt på å sovne når hun kom på døra.
Vis hele sitatet...
Jepp de når full virkning først etter 2 timer i følge pakningsvedlegget. Når jeg smelter på tunga kjenner jeg meg roligere etter en time ish.
Drikk grapefruktjuice før du tar pillene
▼ ... over en uke senere ... ▼
Drikk et par glass grapefruktjuice en halvtime før og ta de på tom mage. Ta deg ei brødskive en halvtime etterpå.
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
Drikk et par glass grapefruktjuice en halvtime før og ta de på tom mage. Ta deg ei brødskive en halvtime etterpå.
Vis hele sitatet...
Er ikke det bare en myte? Drakk 1liter grapefrukt-jus når jeg hadde fått 2x0,5mg xanor av en kompis å fikk så lyst på mer ingen sterkere effekt. Eneste som forsterker benzo er mer benzo ikke noe annet.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Er ikke det bare en myte? Drakk 1liter grapefrukt-jus når jeg hadde fått 2x0,5mg xanor av en kompis å fikk så lyst på mer ingen sterkere effekt. Eneste som forsterker benzo er mer benzo ikke noe annet.
Vis hele sitatet...
Er ikke en myte nei.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Grap...g_interactions