Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1291
Hei!

Vi er rundt 10-15 gutter som ønsker å delta på Tomorrowland. Vi var i Split på Ultra Europe og hadde det dritfett. Vi leide to villaer hvor vi bodde 7-8 stk per villa.

Det virker som Tomorrowland er litt utenfor sentrum, og det virker også som det er vanligere å bo i telt. Er det noen som har vært på Tomorrowland tidligere og bodd andre steder enn i et telt? Vil gjerne høre opplevelser og mulighetene man har

Tusen takk for svar
Sist endret av Fiskegress; 16. august 2016 kl. 13:42.
Aldri vært på noe sånt, men sjekk AirBnB, om det er noen som leier ut noe i nærområdet.
Fiskegress's Avatar
Trådstarter
4 0
Ja, vi hadde noen som benyttet seg av AirBnB i Split etter vi hadde sjekket ut av villaene. De var veldig fornøyde i hvert fall. Kan sjekke litt rundt på AirBnb etter litt større arealer, men har foreløpig fått inntrykk av at de fleste er små og få rom.
En del av festivalopplevelsen er jo å bo on site på festivalen. Bli kjent med dem som bor rundt deg, folk fra rundt hele verden har reist der til. Heller lei en villa senere å være i etter festivalen.
Jeg og gjengen jeg var med bodde på Magnificent Green(dreamville?) og hadde med eget telt. Når det var dårlig vær så ønsket vi selvfølgelig oss et varmere sted, men jeg angrer ikke! Vi hadde vår egen sirkel med oppblåsbare stoler, så "leiern" vår ble en ganske stor slager for de rundt oss. Mange herlige mennesker å møte

Hvis ikke så er det jo bare å gønne "Mansion"-pakke som har plass til 12 stk, men det koster en god del.