Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1768
Planetarion begynner endelig med ny runde og sign-up i morgen!!!!!
Er det mange her som driver å spiller PA?
Og evt har holdt på lenge?
Jeg selv har holdt på siden runde 2!
Blir aldri lei nok av Planetarion

Windspear
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Dette var min andre runde, og er enda mere lei enn jeg var etter den første. No more PA for me.

btw, går ikke dette under gaming?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Har spilt PA tre runder eller no... Er dritt lei av hele PA.
Noen folk tar jo helt av sitter med PA 24/7 og kanke gå ut fordi de må passe på PA kontoen, nei fy... get a life
Planetarion er ikke noe for meg!
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
det finnes boter som kan sjekke konton din og sende sms når noe skjer, så nå kan planetarion spillere leve et normalt liv
Har spilt siden slutten av runde 3. Og, zyrtec, slike boter kalles cheats. Meningen er man skal bli belønnet for å være en aktiv og god spiller, ikke for å kjenne en fyr som er god til å kode boter. Alle rundene har vært jævelig sjefe, med unntak av runde5, som ble en endeløs fiasko (dere som spilte den trenger ingen nærmere utredning om dette).
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Defekt
Har spilt siden slutten av runde 3. Og, zyrtec, slike boter kalles cheats. Meningen er man skal bli belønnet for å være en aktiv og god spiller, ikke for å kjenne en fyr som er god til å kode boter.
Vis hele sitatet...
det var bare en liten spøk ikke ta allt så alvorlig
Jeg brukte å spille planetarion, wizard's [et eller annet], TEQ [terra et eller annet] og alle de andre lignende sakene...

husker ikke hvorfor jeg slutta, men det er kanskje til det beste. De sakene er jo mer avhengighetsskapende enn heroin, og minst like helsefarlige
ex T6E Concordium VtS\Legion her..
har en 18 og 28 plass i pa.
Var gøy før men er dritt lei nu, tar altfor mye tid + altfor mange
mongiser der nå..
Opprinnelig postet av Ond^Sofa

btw, går ikke dette under gaming?
Vis hele sitatet...
Jo, så flytt den da (skal gjøre det jeg)

Selv har jeg alltid "hatet" Planetarion saken..
Jeg spilte da det var på 256kb/s server. Ganske sikker på at det var runde 1. Det var ikke så gøy, kom med litt sent og ble knust hardt.
Spilte til det ble betaling... sinnsykt lei.

kruger
Har spilt siden runde 1! Har vært alt som det går ann å være(GC, MoW, MoD,MoC)
er det betaling i denne runden og?
spilte helt frem til det blei betaling jeg og....var gøy selv om jeg blei knust....
Trådstarter
68 0
ja... fortsatt betaling i denne runden også, men kan joine gratis og da, men resurssene stopper i komme inn når du har passert 3 mill.... laaame..
Hmm.. begynte å spille pa litt uti runde 5 jeg.. fikk en konto av en kamerat.. ble helt hekta.. så når det på'n igjen :P en fyr jeg var med i sist gal betalte for meg, så vi har satt sammen en rimelig bra gal, med folk fra mange forskjellige allianser
Utrolig lett å komme seg "up and away" i PA om man er jente . Nesten alle alliansene vil ha inn jenter i HC.
fordel med å være jente må nå heller være at det er lettere å skaffe seg defence.. det jeg har merka hvertfall.. men jeg forlot pa-net for en god stund tilbake der.. å være jente der inne er omtrent som å være 1 banan blandt 200 apekatter som er sultne :P så denne runden skal jeg komme tilbake på panet som gutt :P
Hahaha, har du hørt! "1 banan blandt 200 apekatter som er sultne" .. at det går and å bli så despo. Oh, well..
lol @ PA-gutter
Opprinnelig postet av beautiFCK
P så denne runden skal jeg komme tilbake på panet som gutt :P
Vis hele sitatet...
...og jeg som jente...
de fleste guttene jeg kjenner ville ikke hatt problemer med det.....