Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 8044
Jeg savner blacklight som var vanlig å ha på diskoteker før i tiden. Er det noen som vet om utesteder i Oslo som bruker UV slik at hvitt lyser opp? Vet at Elsker i 2 etg har, men de er dårlig plassert. London 2 etg har også, men de er slått av. (ps. Ble medlem i dag, så vær litt snill hvis jeg la inn dette på feil sted eller har brutt noen regler.)
Kjøp deg en sånn så kan du oppleve dette når det passer deg?
http://www.ebay.com/itm/131225251128...%3AMEBIDX%3AIT
Jeg har blacklight hjemme, 149,- for blacklight sparepære på Clas Ohlson. Det jeg ønsker er å ha det ute blandt folk. Så en oppdatering: var på London i natt, og de har nå skrudd ned blacklightene sine så der er håpet ute.
Skal du være på homseklubber (Slik Elsker og London er), eller på "normale" plasser?

Og om du mener Elsker og London er dårlig plassert, så er du tydligvis ikke godt nok kjent i Oslo.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Og om du mener Elsker og London er dårlig plassert, så er du tydligvis ikke godt nok kjent i Oslo.
Vis hele sitatet...
Han mente at blacklightene er dårlig plassert på Elsker, og at de er skrudd av på London. Om han mente plasseringen av utestedene ville vel delen om London ikke ha noen mening. ("London 2 etg har også, men de er slått av")
▼ ... over en måned senere ... ▼
Oppdatering:

Andys Pub i Stortingsgata har satt opp 2 blacklights, en innenfor baren (!!) og en mot dansegulvet. Pussig nok er det ikke filter på lysrørene, så de lyser kraftig blått lys. (Minner om de resturanter bruker mot insekter).

Elsker har nå skrudd ned den over sittegruppa. Den bak DJ har kun vært på første gangen jeg var der. (De har ved garderoben, med det er jo ikke der du henger).

Tar gjerne tips om flere steder.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Da fant jeg et utested i går med blacklght. Destiny Cafe i Skippergata. Et ved inngangen og et på dansgulvet.
Pussig sted, spilte Thai-musikk fram til 12.
Destiny Cafe er jo en legendarisk pub! Alle osloborgere burde ha satt tæra sine innenfor dørkarma der minst en gang. Jukebox, biljard, dart og halvlitere til 49kr med et mangfoldig klientell. Jeg skal garantere at en av de som sitter der er en som nettopp har sluppet ut av soning. Og speler du springsteen på jukeboxen så får du en venn for livet. God pubben rundt hjørnet det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Da fant jeg et nytt utested med UV-lys. Lemongrass i krysset Kristian Augusts gate og Universitetsgata. Jeg telte 6 UV-lysrør til sammen, og 5 var plassert bra over dansegulvene. (Bakdelen var at de to barene var fullstendig underbemannet og ga lang kø. Og 130,- i covercharge).
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Da ser det ut som Andys har lagt ned. Dessverre.