Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  131 22243
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Er jeg helt lost nå? Mener å ha hørt "I Love You" på P3 :P
Vis hele sitatet...
hmm.. jeg har sendt "I Love You" til flere radiostasjoner.. og det siste jeg hørte fra P3 var at låta skulle sendes videre internt til flere av de som bestemmer hva som får spilletid eller ikke.. første personen som hørte den var ikke overbevist selv om han synes det var ei grei låt.. har ikke hørt noe mer fra dem etter det.

Regner med jeg får beskjed om ei låt får spilletid... men helt sikker er jeg ikke
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Vurdert CD Baby?

Edit: iTunes har forresten fått en ny og fugly logo du kanskje bør oppdatere siden din med.
Sist endret av Jonta; 26. februar 2011 kl. 23:26.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Vurdert CD Baby?

Edit: iTunes har forresten fått en ny og fugly logo du kanskje bør oppdatere siden din med.
Vis hele sitatet...
Blir nok CD Baby så snart jeg får trykt opp en bunke.. skiva er kun ut i mp3 format enn så lenge.

Er det denne logoen som er den nyeste?
http://4.bp.blogspot.com/_ub-tnGHNLt...nes-logo-1.jpg
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg vet ikke hvordan du fant dét bildet, men Wikipedia-artikkel og offisiell webside er det jeg ville gått for (:
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg vet ikke hvordan du fant dét bildet, men Wikipedia-artikkel og offisiell webside er det jeg ville gått for (:
Vis hele sitatet...
Hehe I see... google bildesøk ftw, eller...

Skal oppdatere den.. skulle egentlig funnet lik stil på alle knappene.. ville sett mer stilfullt ut enn med noen firkantete og noen runde..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tja.. putte Spotify- og iTunes-logoene i avrundet-firkant-bokser?
Sitat av Jonta Vis innlegg
Tja.. putte Spotify- og iTunes-logoene i avrundet-firkant-bokser?
Vis hele sitatet...
Hmm.. må nesten prøve for å se hvordan det ser ut.. mulig det bare blir rart..
Woah! Dette var bra musikk Fortsett sånn, håper å høre deg på radio snart
kjempe bra ! Ble overrasket, forventa meg noe garasjesøppel men dette tokk kaka ! stå på !
Trådstarter
Sitat av Domm Vis innlegg
Woah! Dette var bra musikk Fortsett sånn, håper å høre deg på radio snart
Vis hele sitatet...
Me2! og takk!

Sitat av Lhem Vis innlegg
kjempe bra ! Ble overrasket, forventa meg noe garasjesøppel men dette tokk kaka ! stå på !
Vis hele sitatet...
Takk takk! godt å høre at man ikke går under garasjesøppel! (Selv om mange har gjort stor suksess innenfor den sjangeren).
Stemmer det at du tjener ei luselig krone per 400. avspilling på spotify?
Trådstarter
Sitat av Effage Vis innlegg
Stemmer det at du tjener ei luselig krone per 400. avspilling på spotify?
Vis hele sitatet...
Det vet jeg faktisk ikke.. får vel statistikker fra Spotify i løpet av en måneds tid nå.. men har lest et par artikler på nett om norske plateselskap som har fått utbetalt latterlig lave summer for titusenvis av spillinger.. så har ingen store forhåpninger om å bli rik for å si det sånn God promo er det uansett for oss "indie/hobby" artister.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
For de av dere som måtte ønske å laste ned musikken, så finner dere noen av låtene mine til nedlasting her:

http://www.facebook.com/MadSkyMusic?sk=app_2405167945

Bare klikk den blå banneren med skriften "Download free music from Mad Sky"

Og gjerne klikk "liker" knappen øverst på siden også, setter stor pris på å få tilhengere på facebook!

Please enjoy
Katy Perry <3
Herlig musikk. Jeg vil definitivt fortsette å høre på dette albumet.
Keep it up!
Sist endret av saxoni; 23. mars 2011 kl. 20:09.
Trådstarter
Sitat av saxoni Vis innlegg
Herlig musikk. Jeg vil definitivt fortsette å høre på dette albumet.
Keep it up!
Vis hele sitatet...
Takk takk! og will do!
dette likte jeg! ;D
Hvor foretrekker du at jeg kjøpre platen, Amazon eller iTunes? Vil at dere skal ha mest mulig igjen for mitt kjøp :')
Kjempestilig musikk det her=)

Lagt flere av sangene inn i spillelistene mine likte spessielt Zombieland.
Er dette deg? xD Kjempebra musikk digger ''Zombieland'' og ''I love you''

Keep it Up!
hørt på hele albumet 3 ganger nå btw! Veldig chill musikk å høre på mens man 'chiller' rundt på ipaden!
Likte sangene veldig godt
Trådstarter
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
dette likte jeg! ;D
Vis hele sitatet...
Hehe takk takk!

Sitat av binkabi Vis innlegg
Hvor foretrekker du at jeg kjøpre platen, Amazon eller iTunes? Vil at dere skal ha mest mulig igjen for mitt kjøp :')
Vis hele sitatet...
Kjøp den der du får den billigst, det ville hvertfall jeg gjort Tror jeg sitter igjen med ca. det samme fra hver av dem.

Sitat av Soffa Vis innlegg
Kjempestilig musikk det her=)

Lagt flere av sangene inn i spillelistene mine likte spessielt Zombieland.
Vis hele sitatet...
Takk! Har fått mye gode tilbakemeldinger på Zombieland.. mulig det blir trykt opp en singel av den og sendt litt rundt til radiostasjoner. Hadde vært utrolig morsomt å få ei låt på radio iallefall..

Sitat av DataFreak96 Vis innlegg
Er dette deg? xD Kjempebra musikk digger ''Zombieland'' og ''I love you''

Keep it Up!
Vis hele sitatet...
Det er meg ja hehe.. og takk! Digger at du digger!

Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
hørt på hele albumet 3 ganger nå btw! Veldig chill musikk å høre på mens man 'chiller' rundt på ipaden!
Vis hele sitatet...
Sweet!

Sitat av iMoan Vis innlegg
Likte sangene veldig godt
Vis hele sitatet...
Takk! Facebook-Liker!

Jeg minner om facebooksiden min.. setter enormt pris på å få nye tilhengere der inne: http://www.facebook.com/MadSkyMusic
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Vil bare gi beskjed om at flere av låtene fra albumet nå er til gratis nedlasting på Urørt, og at "hjertetrykk" på låtene settes enormt pris på! (Så kanskje urørtredaksjonen legger merke til dem)

Mad Sky på Urørt: http://www.nrk.no/urort/Artist/MadSky
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
4 måneder etter at albumet havnet på Spotify har jeg fått en første utbetaling fra dem. Totalt antall spilte låter: 23 721 (svææært bra!) utbetalt: 134,48 dollar = 0,0056 dollar pr. avspilling = ca. 3 øre pr. avspilling. Med andre ord, ikke noe å bli rik på, men sinnsykt for en promotering da.. nesten 24 000 plays er jo bare helt villt!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Lenge siden sist jeg skrev i denne tråden, men artig å se hvor mange ganger sangene dine har blitt spilt! Sikkert 100 av dem er fra meg
Gi oss snart en feedback på hvor mange som har hørt låtene dine Elsker albumet ditt ! og setter pris på at folk kjøper musikken hans for dette er en veldig dyktig artist i mine øyne.

Keep Up!
Dæven! Du var er jo dritflink! Er ikke helt min musikk, men dette var bra! Og introen på "All Your Dreams End Now" var dritkul! Stå på!
Dette er noe av det råeste jeg har hørt på lenge! Som Anarkorken sa, så er ikke dette min type musikk. Men har kun hørt på låtene dine idag. Jævlig bra jobba! Håper å få høre mer fra deg!
Trådstarter
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Lenge siden sist jeg skrev i denne tråden, men artig å se hvor mange ganger sangene dine har blitt spilt! Sikkert 100 av dem er fra meg
Vis hele sitatet...
Sitat av CookieY Vis innlegg
Gi oss snart en feedback på hvor mange som har hørt låtene dine Elsker albumet ditt ! og setter pris på at folk kjøper musikken hans for dette er en veldig dyktig artist i mine øyne.

Keep Up!
Vis hele sitatet...
Hehe Takk og bukk til dere begge! Er passert 33 000 plays på Spotify, og "hele" 9 solgte album, samt 28 enkeltsanger på iTunes. I tillegg ligger låtene til gratis nedlasting på Soundcloud.com, med ca. 1000 lytt/nedlastinger.

Til å være min første utgivelse, uten promobudsjett, kun litt promotering på facebook og i forum, så må jeg si meg veldig fornøyd! Gleder meg sykt til å komme i gang med album nummer 2!

Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Dæven! Du var er jo dritflink! Er ikke helt min musikk, men dette var bra! Og introen på "All Your Dreams End Now" var dritkul! Stå på!
Vis hele sitatet...
Takk og bukk!

Sitat av Kenpachi Vis innlegg
Dette er noe av det råeste jeg har hørt på lenge! Som Anarkorken sa, så er ikke dette min type musikk. Men har kun hørt på låtene dine idag. Jævlig bra jobba! Håper å få høre mer fra deg!
Vis hele sitatet...
Takk takk! Det kommer mer, I promise!
Sist endret av MadSky; 19. januar 2012 kl. 23:02.
▼ ... over en måned senere ... ▼
En liten oppdatering...

Albumet er tatt ned fra Spotify, men en ny "Special Edition" vil være å finne om en liten uke. Sistelåta kalt "The Rainbow Connection" er byttet ut med 2 låter som tidligere ikke er gitt ut, samt demoversjoner av 2 av låtene på plata.

Grunnen til dette er at "The Rainbow Connection" er ei coverlåt som jeg egentlig ikke har rettighetene til å bruke, og derfor har jeg valgt å fjerne låta. Gjerne sjekk ut special edition utgaven allerede nå på Soundcloud.com (hvor låtene også kan lastes ned):

http://soundcloud.com/madsky/sets/it...ll-the-time-1/

▼ ... flere år senere ... ▼
Har tørket støv av gammelt gull etter 5 år.. Dette albumet er nå å finne i ny innpakning på spotify for de av dere som måtte være interessert: https://open.spotify.com/album/382tJfcf29v8izDlPRAAqW

Har også en fanpage på facebook om du liker det du hører. Den finner du i signaturen min
▼ ... flere år senere ... ▼
Trådstarter
Dette albumet er nok en gang å finne på Spotify:
https://open.spotify.com/artist/0JVK...RlOWMRJbfMaDzQ

Denne gang i remixet og remastret utgave