Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 440
Hei. Går på 300 mg tramadetic od 24 t som jeg tar om morgen. Fikk halvårlige frostskader i begge hendene for 2/2.5 år siden. Skadet nerver og diverse som gir sterke smerter vær dag. Bruker også 2 tabletter med paragin. Men litt redusert på virkning.

Hva kan jeg spørre legen om? Tramadetic od har gjort god innvirkning, så vil helst forsette med den. Er det andre preparater jeg kan spørre legen om som funker bedre enn paragin sammen med tramadetic?

Neurontin funker veldig dårlig og ønsker ikke og starte med Lyrica.
Unnskyld at jeg spør, men hvordan klarte du å få en sånn skade?
Trådstarter
4 0
Skrudde i litt for mange minus grader. ��
Jeg har nervesykdomm med store nerve smerter og for meg reddet lyrica livet bokstavelig talt. Bruker tramadol i tillegg når det er store smerter. For 100 stykk ved behov.
Trådstarter
4 0
Sitat av lillemy01 Vis innlegg
Jeg har nervesykdomm med store nerve smerter og for meg reddet lyrica livet bokstavelig talt. Bruker tramadol i tillegg når det er store smerter. For 100 stykk ved behov.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Hvilke dose går du på Lyrica? Og får du noen bivirkning. Slapp eller søving? Fikk bivirkninger på neurontin. Ble dempresiv av de. Og da var jeg litt skeptisk på Lyrica.
Sist endret av Jonasjh; 31. januar 2024 kl. 16:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg går på 450mg lyrica om dagen. Føler humør og psyken er dobbelt så bra som før. Funker bra på smerten også. Er ikke farlig å prøve det ut sammen med lege.
Trådstarter
4 0
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg går på 450mg lyrica om dagen. Føler humør og psyken er dobbelt så bra som før. Funker bra på smerten også. Er ikke farlig å prøve det ut sammen med lege.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge har du gått på Lyrica?