Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 563
Hei

Til Dere som jobber i nordsjøen som operatør, kontraktør w/e - har du noen gang blitt testet før/etter utreise?

Hvor ofte har det skjedd? Var det kun generell prøve? Utvidet? Spytt, piss, blod?

Jeg vil gjerne hørre andre sine opplevelser for å danne meg ett bilde over evnt. frekvens samt. hva og hvordan slik sjekk foregår.

Er klar over at det ligger i enkelte selskaps retningslinjer at rustest kan forekomme, han ene jeg snakket med har jobbet over 20år og blitt testet kun en gang, gjerne bare flaks.

Såvidt meg bekjent forekommer kun testing ved mistanke. Kjenner noen som jobbet med dette. Men ta det med en klype salt da retningslinjene godt kan ha endret seg siden da.
Ja, vi hadde utvidet helsesjekk med pisseprøve hvert 3. år. Vet noen kjører årlig helsesjekk også.