Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1164
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener når man går langs gatene..

Er det stor fare for å bli bøffa? Få fake vare?

Jeg har jo aldri kjøpt det før og vet ikke hvordan det skal se ut

Fins det noen forhåndsregler når man skal kjøpe? F. Eks ikke kjøpe fra de som tydelig er påvirket av amfetamin selv og spør om en vil kjøpe? Eller ikke kjøpe det av utlendinger?
alltid fare for å bli bøffa hvertfall hvis du ikke kjernner noen. utifra de som står ved akesrelva er det tørke for tiden. også må du paasse på å ikke spørre etter pepper fra sivilsnuten sjæl da men det har du nok nok hjerneceller til å unngå antar jeg. hvis du får tak i no send i inn til labtest. det er nok lurest
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du allerede har en selger av andre rusmidler, f.eks. cannabis, så er det ikke usannsynlig at vedkommende kjenner noen som kan hjelpe deg med å skaffe amfetamin – bedre det enn å bare spør vilt fremmede.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du allerede har en selger av andre rusmidler, f.eks. cannabis, så er det ikke usannsynlig at vedkommende kjenner noen som kan hjelpe deg med å skaffe amfetamin – bedre det enn å bare spør vilt fremmede.
Vis hele sitatet...
Jeg må kjøpe av fremmede på gaten.
Hvis du ender opp med å kjøpe, gjør som nevnt og få det testa først. Spesielt når du ikke har peiling.

https://rusopplysningen.no/analysetjeneste

Helt anonymt, og ingen som kommer å tar deg etterpå Lykke til!
Kjøp deg test kit for å sjekke hva du har kjøpt: https://testkitsnorge.no
Ville også renset speeden med aceton for å få renere produkt.

Lær deg darknet og dnmno.
Ikke gjør det
Anonym bruker
"Hylende Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ekstremt stor sjanse for å bli bøffa hvis du skal ha amfetamin på gata i Oslo for tida, og bøffen er ikke alltid helt åpenbar. 4/5 ganger vil du bli tilbudt bøff, det virker som om "alle" har noen poser på seg som de prøver seg på. Det virker verre enn før. Jeg tror jeg ville ha søkt meg ut en som faktisk ser ut som en speedfreak og unngå alle som selv tar initiativ til å selge. Kommer det en "tilfeldig" nr. 2 forbi - en "shill", som det het før i tiden - og sier at "han har god" er det bare å droppe det. Utlendinger, som står utenfor velferdssystemet, har renere økonomiske grunner til å selge der - de burde ikke selv være narkomane, for å si det sånn.

Dette ender nok bare med bortkastede penger.
Finn en eldre erfaren bruker og si at du legger i på ham hvis han ordner noe. Ikke send med penger. La ham lede deg til rett selger. Da går det 99 % sikkert greit. Var en del i Amsterdam før og kjøpte freebase på gata. Der bøffer de og raner i stor stil. Fant meg alltid en litt eldre liten neger som så ut til å trenge litt hjelp. Virket hver gang. Viktig å være forsiktig å ikke bli med inn i bakgater og smug. Spesielt forsiktig skal man være hvis man ikke kjenner språket/kulturen. Kan være farlig å være norsk i en annen norsk by også.
Sist endret av FriFugl; 31. januar 2024 kl. 13:38.