Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1492
Anonym bruker
"Harm Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er den blitt dårligere? Bedre? Har prisen vært stabil?

Leser om mye problemer blant annet i UK grunnet Talibans 2023 crackdown på opiumproduksjonen, flere batcher heroin skal angivelig ha inneholdt benzodiazepiner og=/eller nitazener, lignende leste jeg også fra ett annet EU land.

Hvordan er det her hjemme derimot? Jeg føler selv helt lik kvalitet(veldig lav i utgangspunktet), prisen er også omtrent billigere enn noen gang før.. eller?

Har ikke tilgang på Brugata selv for tiden, kjøper av en bekjent, så jeg får ikke med meg hva som skjer/trendene, men tenker nok at flere her inne kjenner situasjonen veldig godt! Selv tror jeg ikke vi er berørt her i Norge, forhåpentligvis forblir det slik, men afghanerne har fått smaken på ice produksjon nå, så det er også ett «problem» for heroin-tilførselen for EU.

Syntes dette er ett spennende tema, er ikke ute etter info om å få kjøpe varer eller nøyaktige priser, kun diskutere hva som skjer i Norges mest trafikkerte frilufts narko-marked

Er veldig dopet så beklager åå forhånd for den surrete tråden
Du kan anta at vennen din og de i brugata har samme supplier så lenge ikke vennen din driver egen import direkte fra Afghanistan.
Afghanistan er ikke lenger verdens største heroin/opium produsent..myanmar har tatt over den posisjonen.
For noen år siden hadde jeg vært oppdatert på brugata,men jeg regner med at det er som det pleier der nede,du kan få at fra bøff til godis.

Men ett tips,om man tar turen innom brugata for å handle heroin,ikke kjøp av de som tilbyr veldig billig 5ere/kule med heroin,det er som regel ekstremt lav kvalitet,leit litt å kjøp av noen norske oppi åra som virker som ok folk.
Sist endret av JayHova; 27. januar 2024 kl. 19:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg husker at det var nesten bare hvit heroin i København for mange år siden, men bare brunt i Oslo. Vi hadde mest brunt i Rogaland, men også en god del hvit en lang periode.
Etter hva en eldre bruker har fortalt meg som relativt nylig har eksprimentert med dette men lagt det på hylla fordi jeg klarte å tråkke over terskelen for avhengighet og fikk kjenne på en 10-20% av hva absitnenser angår.. Litt løs i magan, kribling i kroppen og søvnløshet i 4-5 dager... Så har det blitt dårligere med åra, at før kunne visst 100mg holde en frisk hele dagen mens nå bruker de flere hundre mg, til g om dagen.