Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 5019
Discotroopin'
RadioSlave's Avatar
For de som ikke vet hva Hovefestivalen er, så er Hovefestivalen årets begivenhet (kanskje utenom Roskilde). Quart festivalens skaper, mannen under navnet Toffen, står bak Hovefestivalen og har sikret mange gode artister til scenen som bla: Queen of the Stone Age, The Killers, Slayer, My Chemical Romance og mange fler.
Selve festivalen arrangeres første gang i år i Arendal, på en stor øy med et stort skogsområde og flere attraktive badestrender. Selve begivenheten starter 26 juni og varer fram til 30 juni.

Mer info kan leses på: www.hovefestivalen.no

Så, mange nff`ere som skal bortover i år?
Skal selv bortover allerede den 24 og sikre meg en fin plass å campe på. Festivalpass for hele uken er kjøpt og artister som Billy Talent, Incubus, The 1990s og Interpol skal så absolutt ses. Har store forventninger til festivalen og tror den kommer til å ta vilt av, for å ikke snakke om indianercampen som jeg og et par venner har tenkt å lage med lavoer (svære, høye telt).
Sist endret av RadioSlave; 13. mai 2007 kl. 22:09.
Bor i Arendal, så skal dit ja! Med en god del venner. Har ukespass, så det blir konge! Blir skikkelig digg. Eneste dumme er at jeg er under 18, og vaktene på Hovefestivalen akster ut alle under 18 som blir tatt i å drikke alkohol... Triste saker :P
Noen som vet hvor på Tromøya de skal sette opp scener?
Edit: Nevermind.
Sist endret av Goophy; 13. mai 2007 kl. 22:15.
Discotroopin'
RadioSlave's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quazzy
Bor i Arendal, så skal dit ja! Med en god del venner. Har ukespass, så det blir konge! Blir skikkelig digg. Eneste dumme er at jeg er under 18, og vaktene på Hovefestivalen akster ut alle under 18 som blir tatt i å drikke alkohol... Triste saker :P
Vis hele sitatet...
Apropo det. Kommer de til å ransake mindreårige for alkohol tror du? Mindreårige får som nevnt et eget fargebånd, noe som gjør det lettere for vaktene å bedømme dem om de har drukket alkohol.
Om det ikke blir ransaking blir det en god del smugdrikking i teltene.
Ville også tro vaktene ser litt mellom fingrene om du oppfører deg skikkelig selvom du lukter beruset. Å få konfiskert hele festivalpasset synes jeg er litt for strengt.
Dessuten burde forslaget som også ble nevnt på hovefestival forumene om advarsler bli realisert. Man får en advarsel, hvorpå båndet ditt blir markert. Andre gangen er det på hue og ræva ut.
Sist endret av RadioSlave; 13. mai 2007 kl. 22:15.
Skal på Hove, tror det blir knallbra. Vanvittig mange band etter min smak, feks QOTSA, Kaiser Chiefs, Slayer, The Killers, Interpol, Incubus, Arcade Fire, Bright Eyes, Damien Rice, Hatebreed etc. Vært på Quarten hvert år fra '02, men i år må de se seg grundig banket av Hove. Tipper det har noe med Toffen å gjøre ;-)
Skal på hove.. det blir knall bra! Eneste er at jeg forplikter meg til å holde meg edru.. jeje!
skal dit på torsdagen å se Lil Wayne å Papoose
håper på lørdag, my chemical, billy talent og pale kids..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg skal dit den 30. Skal se Pale Kids, MCR og Billy Talent. Gleder meg mest til å se Pale Kids igjen og MCR
Skal feire bursdagen på Hove, så det blir vel festivalpass på meg så jeg får med meg Bright Eyes, Chamillionaire, Clipse, Damien Rice, Dipset, Weezy fuckin' baby og QOTSA. Det kiler nedentil
Bor i Arendal jeg også, så skal selvfølgelig på Hove
Sitat av RadioSlave
...og flere attraktive badestrender.
Vis hele sitatet...
Egentlig ikke. Arendal har _mye_ finere strender å by på enn hva du finner på Hove. Men det er vel ganske irrelevant..
Sitat av Goophy
Noen som vet hvor på Tromøya de skal sette opp scener?
Edit: Nevermind.
Vis hele sitatet...
På Hove?
Kanskje jeg skal dra til Hove med de jeg egentlig har sakt nei til likevel da. Ettersom det nå er tomt for billetter til Roskilde!

Om det blir mange nff'ere der må vi finne på noe!
Sist endret av TheInternet; 2. juni 2007 kl. 00:42.
Hadde jeg hatt ferie så hadde jeg dratt, men nei, må såklart jobbe.
Jeg og en kammerat har tenkt oss nedover til hove hele uken. Det blir morro, gleder meg til 65daysofstatic, qotsa, klaxxons osv. Er det noen som vet om det er lett å komme seg unna selve festival området, og utover mot strendende? Hadde vært perfekt for litt fyrings der, i og med at jeg ikke helt vet hvordan det er med politi der.
Er det mye vakter og sånt rundt campene?
Discotroopin'
RadioSlave's Avatar
Trådstarter
Nå er det ikke mange dagene igjen til Hove går av stabelen, og jeg har laget en fin liste basert på andres erfaringer over ting man burde ta med seg:

- Penger og billetten
Selfølgelig det mest viktigste på en festivalen. Uten penger kommer du ingen steder, og lite praktisk å ikke spise noe hele uken heller. Folk har meldt at de tar med fra 5000 til 10000 kr, men for den sparsomme mannen i gata burde 2k holde fint. Iallefall for meg.
Her må det påberegnes en del utgifter som: Transport, Campopphold, Drikke, Mat og diverse effekter som t-skjorter eller morsomme saker og ting i og utenfor festivalområdet.

- Telt
No shit. For de som har kjøpt festivalpass er dette et must, hvor du kan gjemme deg når natten faller på, eller når du har en pige under armen . Viktig her at teltet har godt med ventilasjon så du ikke kveles der inne (siterer catch21 : "Har følt meg som Ace Ventura ut av en neshornræv mange ganger"), og godt med liggeunderlag, så ikke en vond rygg hindrer deg i å utføre dine daglige gjøremål på festivalen. Her kan et par teltstoler komme godt med, så du har noe å sitte på utenfor teltet også, istendenfor det flåttinfiserte gresset.
Et råd her å plassere teltet sitt her i midten av 30x30m feltene så du unngår pissetrengte forbipasserende som pisser på gjerdene. Viktig å plassere seg så høyt som mulig for å unngå de verste vannpyttene som samler seg etter et regnskyll. Et flagg som effektivt markerer teltet ditt er også praktisk.

- Hygiene
Av hva jeg vet, så har ikke Hove det samme tilbudet som på Roskilde hvor såpe og håndkle kan kjøpes for 30-40 kr. Så to par med håndklær og et par klosser med Lano såpe vil både forbedre din egen hygiene under oppholdet og forholdet til fremmede damer (Barberhøvel er er også en effektiv måte å forbedre dine sjangser på).
To ruller med dasspapir kommer også godt, ikke bare når du skal tørke deg bak, men også tørke spy eller andre kroppsvæsker på ville veier.
Kan også nevnes at det er VIKTIG med myggspray og flåttkremer, da øya festivalen sitter på kryr av disse to beistene, og med flere titallstusen mennesker der samtidig kommer bestanden antageligvis til å eksplodere. Så om du ikke vil ende opp med 5 ml blod igjen etter en uke, skaff deg et middel og pinsett.

- Mat
Vet ærlig talt ikke hva dere freaks liker å spise, men kald og rå fisk er det eneste du får tak i der om du hverken bruker penger på mat eller har noe med. Diverse utstyr å lage mat med, pluss noen enkle retter som gryter, supper og potetmos med pølse er praktisk for den gjennomsnittelige speidergutten. Kommer selfølgelig litt ann på hvordan du prioriterer matforbruket ditt, men dette er jo høyst individuelt.
Drikkeflaske er viktig og tilfredstiller kroppens krav til vann, og du unngår heteslag eller dehydrering.

- Lys
Kan kanskje ikke virke så viktig, men husk på at Hove arrangeres i en skog og lyktestolper er en sjelden vare. Alltids greit når du skal ut om natten for å strø, eller bare unngå å gå deg vill. Dette inkluderer alle former for lommelykter, koselamper som settes opp rundt teltene eller lyskastere.
Her kommer også alt av utstyr som beskytter deg mot solen som bla, solbriller og solkrem. Du vil ikke ende oppe som en indianer, men heller se ut som en svett spanjol om du følger dine forhåndsregler for å unngå hudkreft.


- Klær
Det er rapportert at det kaldt om nettene, så en tykk genser eller flis er ikke en dum ide. Blir også veldig varmt inni teltene om dagene, så en lang og chill bokser er anbefalt som du kan gå inn og ut med. Ellers er jo short og t-skjorter selvskrevne, men også en bukse eller to for de dagene du helst vil unngå flått. En regel er at du ikke skal ta med deg for mye klær, så tenk logisk over hva du skal bruke og dropp det unødvendige ( trenger ikke å ta med deg den stygge kilten eller rosa ballerinakjolen nei...) .
Videre spiller skotøy en viktig rolle for din trivsel der, og bare ET par converse er ikke anbefalt da det kommer til å stinke tilnærmet lik av føttene din etter en uke. Et par gode joggesko, et par sandaler og et par vannavstøttende sko for de våte og gjørmefylte dagene øker din sjanse for overlevelse i den ville skogen. Mange par med sokker er også hyppig nevnt her på forumet for å ikke snakke om en ordentlig pose å holde de brukte i. Da slipper du at folk stikker av fra teltet ditt som om de rømmer fra et stinkdyr.
Regntøy/pressening aka poncho er også kult, da du kan skjerme deg og dine venner for et eventuelt regnskyll under konsertene, mens naboene ender opp med rennende nese og lungebetennelse, noe som ikke er fullt så kult.

- Lyd
Om du er av den typen som ikke takler fuglenes kvitring og myggens ustanselige summing, er et par små, men gode høytalere å anbefale. En Boomblaster er både tung og upraktisk, og sjansen for at du får den frastjålet øker drastisk. Selv har jeg et par Creative TravelSound som jeg varmt kan anbefale til dere andre.
ØREPROPPER ER VIKTIG! Om du ikke vil ødelegge hørselen din for resten av livet, er dette en livsnødvendig gjenstand som du burde ha flere par av liggende i hvertfall en lomme i hver bukse/shorts.

- Annet
Fra Roskildes sider nevnes også Gaffateip, noe som selfølgelig er veldig praktisk, en sterk tråd å henge våte klær og lignende i, en liten pose å ha verdisaker i som du kanskje kan levere i en form depositum på festivalen (usikker på dette punktet). Videre kan en kjølebag komme godt med, eller en spade til å grave hull til all pilsen din med om du er av den mer primitive typen. Et mulitverkøy for de fleste tekniske oppgaver. Kort er fint om du kjeder deg!

- Ibsens ripsenbusker
Og med det mener jeg alt som regnes av godsaker på det ulovlige plan. Jeg vet ikke hvordan vaktholdet er der borte, men ettersom det er en skog, så burde det ikke være store saken å gjemme seg der borte og fyre opp en joint eller to. Vaktene vil vel ikke se så stor forkjell heller, da de heller vil tro du allerede er bra høy på festivalatmosfæren fra før og trøtt etter 3 dager på beina. Drikke går fra 18 år, og klipping av båndet om du er under det og blir tatt. Antar det er samme straffen for røykere, da de ikke har midler nok til å anmelde alle de tar uansett.

Og det var alt jeg gadd å skrive idag. Om folk gidder å nevne flere ting jeg mistet underveis så skal jeg oppdatere listen så snart jeg får tid.
Håper noen får bruk for guiden min, og så sees vi sikkert på HOVE!
Sist endret av RadioSlave; 4. juni 2007 kl. 20:18.
Hovefestivalen virker som en kongeuke, med damer, god musikk og rus. Vurderer å ta turen nedover, men de jeg kjenner som skal nedover er ganske streite når det gjelder rusmidler, (alt er farlig, utenom alkohol såklart) så for min del er ikke dem de ideelle resiepartnerne.

Men uansett hovefestivalen kommer til å ta av. Er fortsatt en god del billetter igjen så har fortsatt litt tid igjen på å bestemme meg.
Takk for den informasjonen RadioSlave
Skal prøve å presse mor for penger i morra, akkurat nå har jeg kun 35 kr...
Så får vi ser hva det blir til, blir min første festivalsommer om alt går som det skal.
Gleder meg !!
Discotroopin'
RadioSlave's Avatar
Trådstarter
Informerer bare at det BARE er 1000 billetter igjen, så for de freaksene som enda ikke har fått fingern ut av ræva er det på høy tid å kjøpe nå. Og så bumper jeg tråden i samme slengen
Suverent med godt billettsalg. Tar båt nedover på tirsdagen og blir til søndag. Håper bare for Guds skyld at det blir sånn tålig vær.. og at ingen sentrale artister kansellerer eller lignende.
hvordan tror dere det blir med grundig sjekking av leg på hove? fyller ikke 18 før september , men vil selvfølgelig ha ølpass.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vi drar dit nå på mandag, en dag før det starter... Akkurat nå har det regnet i to dager her hvor jeg bor, og det ser ikke ut til å gi seg heller. (Litt utenfor Oslo.) Noen som har fått med seg værvarsel for Arendal?
Uansett, det kommer til å bli en kongefestival. Qotsa, Interpol, The Killers er bandene jeg ser mest frem til.
En ting til, noen som vet om, eller har planer om å lage sånne småcamps som på Roskilde?
Ja... Da trekker jeg fram denne tråden igjen for og fortelle at jeg blir henta om 20 min.
Så tar vi bussen ikke lenge etterpå.
Gleder meg selvfølgelig som en unge!!

Stiller også dette spørsmålet i samme slengen :

Er det andre enn meg som har sitti oppe i hele natt, i frykt for å forsove seg og ikke rekke bussen til hove?
Toffen er en Judas uten like. Judas, I tell you!
Sitter på i HP-bua, bitches! Jeg har ikke telt og det flommer!
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Kom med updates når dere (ikke) får dere dame, aight? :-)
Noen som veit hvor langt det er fra togstasjonen i arendal til festivalplassen?
Hvis det er noen som sliter med å finne fram til Hove, kan man alltids ta bussen videre til metropolen Kristiansand, som de fleste legger merke til på kartet, hehe. Så kan dere ta en rolig spasertur ned til Gravane og se på kunsten av Nupen (ganske kjent kunstner). For så å vandre videre ut til Odderøya, til musikken og LIVET!

Jeg selger mitt kart og kompass til dere som ikke finner veien til Hove... hehehehehe
Discotroopin'
RadioSlave's Avatar
Trådstarter
Allright, da var årets Hovefestival avsluttet. Regn, gjørme og mygg har gjort oppholdet vanskelig, men for de som ikke takler det (var forøvrig nedbørsrekord på Hove) så har ikke de noe å gjøre på en festival. Det øste av liv, og all ungdommen som hadde samlet seg så ut til ha en fin og minneverdig uke.
Skal kjapt oppsumere alle erfaringer jeg fikk med meg, for å så legge ut et par filmer om folk er spente på å se atmosfæren blant publikum fra en publikumers ståsted.

http://www.hovefestivalen.no/uploads...oversiktny.jpg

Legger inn et bilde av kartet senere.

Søndag:
Kom ned rundt 10 tiden til en ganske tom ,men alikevel veldig kaotisk leir.
For de av dere som er under 18 år, og har med dere pils, så er inngangspartiet et helvete. Sekken min ble ransaket inn og ut for glassflasker (nulltoleranse for glassflasker) og spriten min hadde blitt tatt om jeg hadde latt den ligge i bagen. Min kjæreste slapp unna kontrollen ved åpenlyst gi fra seg en rusbrus, mens hun samtidig hadde med seg 3 flasker sprit inn (hater hvor lett de har det...). For de av dere som er sugne på litt sprit i campen anbefaler jeg å gjemme den ute et sted, før du henter den på et senere tidspunkt når kontrollen ikke er så streng lenger. Vi fikk påsatt grønt bånd, noe som ga oss adgang til alle campingområdene. Rasket oss inn og inntok campen nedenfor inngangen, Q Sandum.

Solen skinte , fuglene kvitret og jeg trodde jeg hadde kommet til paradis, noe som ble endret på litt senere i uken. Tok en kjapp tur rundt området og ble overrasket over all friheten vi hadde, da alle sperringer var fortsatt ubemannet og crewet var altfor opptatt med å bygge opp Landsbyen. Et par fasiliteter kan jeg skrive om:

Sænitæranlegg:
Toaletter og vasker var av god standard og hver camp hadde hvert sitt toaletthus.Rene og gode toaletter, vask med såpe, speil (som utrolig nok ikke ble knust gjennom hele festivalen), pissoar og dusjer var alle tilfredstillende for en festivalen av det kaliberet. Hove satt også opp store pissoarer på den mørke siden av bygget, et utrolig smart trekk som tilnærmet halverte strømmen av folk som skulle inn på toalettene. Av hva jeg fikk med meg, så ryddet betjeningen der når det var behov for det ved å vaske og legge inn nytt papir og av min egen hoderegning kom jeg fram til at de gjennomsnittelig ryddet hver 4 time. Tips her er å dusje rett etter klokka 8 om morgenen, da det både er vasket og rent, pluss at du får en skvett varmt vann som er UTROLIG deilig i forhold til det pisskalde vannet senere på dagen.

Nei, nå ble jeg kvalm igjen... Må legge meg, sykt klein som jeg er. Fortsetter senere idag pluss en liten bump.

Sist endret av RadioSlave; 2. juli 2007 kl. 09:38.
Jeg er også knallfornøyd med festivalen. Bodde heldigvis i båt, så ble ikke like påvirket av været som visse andre. Var utrolig mange bra konserter, trekker fram Hatebreed, QOTSA og Arcade Fire som jeg synes var best konsertmessig. Hvis jeg skal trekke fram noe negativt, må det være at det ikke var varmtvann i dusjene på Hove Camping, men det er vel ikke noe annet å regne med når de brått får 1000 gjester fler enn de har kapasitet til å ta i mot. Blir line upen like god neste år, kommer jeg nok tilbake. Til å være første gang det blir holdt, i tillegg til uflaks med været, må jeg si at jeg er meget imponert.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg er utrolig fornøyd med festivalen. Vi bodde de to første dagene i U-land campen, teltet lå på noen traktorspor så det rant en elv igjennom teltet. I ytterteltet var det en 20-30cm dyp dam som hadde ødelagt det meste av klær og mat. Neste morgen ble vi vekt av selveste Mina fra p3 som evakuerte oss. Vi ble flyttet til campen ved djuice teltet hvor alt bare var konge. Tørt, fete naboer og god tilgjengelighet til alt.
QOTSA på tirsdag var utrolig bra, tror aldri jeg har opplevd så mye regn på en gang mot slutten av konserten, men på en eller annen måte gjorde det opplevelsen bare bedre.. Helt rar følelse.
Onsdag drakk vi fra morgen til kveld og vi opplevde faktisk mye fint vær for første gang.
The Killers leverte utrolig bra, etterpå gikk vi på Bright Eyes som også var vanvittig bra.
Etter konserten møtte vi 3 engelskmenn som hadde leid en enorm Tipi(lavo) som lå ute i skogen ved hotellet. Den hadde bar, og det må ha vært plass til minst 50stk der inne. Der tilbringte vi mange av kveldene fremover hvor det ble flere folk for hver kveld. (Første gang var vi bare jeg og en kompis sammen med engelskmennene.)
Torsdag hadde jeg gledet meg til å se Interpol, men jeg syntes ikke de leverte så alt for bra. De spillte mange av de beste sangene, men stemningen kom liksom ikke på topp.
Fredag drakk jeg alt for mye og fikk ikke med meg noe av konserter. Våknet i ett tomt telt på Hove Camping neste morgen med store blackouts :P
Resten av konsertene jeg så var helt greie, ikke noe ekstraordinært.
For å oppsummere vil jeg si at dette var en uforglemmelig festival. Litt surr fra ledelsen men det var tross alt første gangen dems, og alle menneskene gjorde absolutt opp for det. Utrolig bra stemning hele tiden.

Det lille jeg kan trekke ned på var:

Dårlig transport til Arendal.
Utrolig idiotiske Pro Sec/Tank vakter.
Ekle toaletter, for få dusjer
Jeg og var! Hadde det skikkelig bra, men var litt surt å havne helt nede på Hove Camping (~10min. med gåing inn til festivalområdet) pga litt dårlig forklaring av vei fra bussjåfør etc, men viste seg å være en fordel sånn rent campingmessig: Bedre plass, bedre underlag (ingen gjørme!). Eneste minuset var at det var utrolig mye rånere der, biler og "Rosa Helikopter" overalt. Slitsom gåtur inn mot området, både edru og full, men det gikk bra.

De fleste konsertene jeg var på var skikkelig bra, vil spesielt trekke frem Arcade Fire og Modest Mouse, i tillegg til 65daysofstatic (bare synd de ikke var booka senere på kvelden, hadde gjort seg med mer dansing og fulle folk helt fremst). QOTSA var også bra, og Klaxons lagde mest liv.

Personlig synes jeg campinglivet er litt leit, og det hjalp ikke på at total tid brukt på tog i løpet av reisen ble rundt 27 timer, så jeg følte meg ikke akkurat helt på topp de siste par dagene. Men i etterkant var det helt klart verdt strevet. Dog, neste år må det nok en minst tilsvarende bra lineup (I alle fall Radiohead, ...Trail of Dead, !!!, Sufjan Stevens, White Stripes eller tilsvarende personlige favoritter) til for at jeg skal orke turen nedover igjen. Øyafestivalen 4 win!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Da var vi i 2008, hvem drar til Hove i år? Bandlisten virker helt fantastisk!
Selv for jeg ikke lov av foreldrene mine med mindre jeg reiser med en venn, alle vennene mine er usikkre, late jævler.

Så hvem skal til Hove?
Syns ikke bandlisten var like bra i år som i fjor, spesielt QOTSA og Slayer. Fikk ikke dra ifjor så kanskje i år? Det var mer blackmetal på bandlisten nå, og det er den eneste metalsjangeren jeg ikke liker
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal på Hove08!

ikke like bra??!

Bad Religion
Bullet for my valentine
THE HELLACOPTERS
Familjen
AVENGED SEVENFOLD

Tipper the used bekreftes idag, hadde vert konge!
Bad Religion - aldri hørt om
Bullet for my valentine - liker ikke punk, synst det er kjedelig
THE HELLACOPTERS - litt vel 80-talls
Familjen - aldri hørt om
AVENGED SEVENFOLD - ok, skal være enig i den
Ryktene sier at Jay-Z kanskje, kanskje kommer. Herregud, hvis det er sant!
Sitat av One_ar
Skal på Hove08!

ikke like bra??!

Bad Religion
Bullet for my valentine
THE HELLACOPTERS
Familjen
AVENGED SEVENFOLD

Tipper the used bekreftes idag, hadde vert konge!
Vis hele sitatet...
Hvor leste du dette?
Sitat av mazage
Hvor leste du dette?
Vis hele sitatet...
Her tipper jeg: http://www.hovefestivalen.no/Default...CatID=Artister
Sist endret av tobbe666; 15. februar 2008 kl. 16:13.
Jeg er blind, sjekket gjennom der i stad. Men så nada! Enlight me please?
Sitat av mazage
Enlight me please?
Vis hele sitatet...
http://forum.hovefestivalen.no/read.php?1,30459,page=13 og bakover. Det er ikke bekreftet at de kommer, men arrangør venter på svar
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av tobbe666
Bad Religion - aldri hørt om
Bullet for my valentine - liker ikke punk, synst det er kjedelig
THE HELLACOPTERS - litt vel 80-talls
Familjen - aldri hørt om
AVENGED SEVENFOLD - ok, skal være enig i den
Vis hele sitatet...
ta vekk turboneger avataren din, du har ikke peiling
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Alle har hørt Bad Religion, du trenger ikke å like dem eller noe, men de spilles jo rundt om kring.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mulig jeg tar turen.. Men da hovedsaklig for å se Hellacopters (tobbe666: "litt vel 80-talls"..?) og WE - Kanskje Dimmu.

og tobbe666..: Bullet er absolutt ikke punk.
Sist endret av Digital Hybrid; 10. mars 2008 kl. 13:14.
▼ ... noen uker senere ... ▼
hanmannsann
Bullet er metall. The Used derimot er punk, og er fremdeles mulig de kommer, på hoveforumet kan en lese at Toffen prøver å få til en on-off gig (som vil si at det ikke er del av en turne, men enkeltkonsert).
Petter Pan stiller
Jeg vil dra dit!
Men jeg er bare 15 år og vil på festival campen ikke hove camping ;P
Noen som vet hvordan man kan sove i telt på selveste festivalen om man er 15 år?
frista ganske mye å dra, iom at både killswitch engage og in flames skal spille, men det blir ikke nok. omtrent de eneste jeg liker som er der i år.
Per Gunnar melder sin deltakelse
Elemental har planer om å stikke dit _hvis_ han får kompisen på 15 dratt inn på festivalcampen.