Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 3550
lurte på om noen vet om skikkelige blodige\voldelige spill til pc? glem gta,suffering,SOF, blood rayne, manhunt, shellshock

alt fra action til grøss...

kan gjerne nevne noen til ps2 også.

takker for svar
Silent Hill spillene er å anbefale?
Blood, mye blod der.
Postal2 spillene!
Gleder meg så sinnsykt til POstal3
Postal og Postal 2, Unreal Tournament, Doom 3, FEAR, Quake 3 og 4 er å anbefalle ^^
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Alle spill fra ID Software er jo ganske mye blod i.
Sitat av Polar-
Alle spill fra ID Software er jo ganske mye blod i.
Vis hele sitatet...
WORD [10 characters]
Er ikke så veldig mye blod i Q3 etter min mening da. Men Postal2 er rimelig blodig, kan si meg enig i det ja
D-Loc's Avatar
Trådstarter
74 0
jeg har spilt meg gjennom postal 2, glemte å skrive det... ganske artig spill men kansje ikke så blodig akkuratt :P men ganske sykt

noen som har prøvd God of war 2?? til ps2
Sist endret av D-Loc; 13. mai 2007 kl. 21:29.
soldier of fortune?
D-Loc's Avatar
Trådstarter
74 0
stod at dere kunne glemme det.
Loaded er spillet. Det er play station 1 da, men herregud, så orginalt spillet er. Det eneste spillet går ut på er og drepe haugevis av sjuke folk og komme deg ut i friheten. Og det beste med spillet er at man kan "runne" det med coop mod. Jeg spilte det hele tia med kameraten min før, helt til noen klarte og tråkke på CD plata, da ble det sorg.. Fordi det spillet er VANSKELIG og få tak i..
Du kan jo alltids søke på "Blood and Gore" eller lignende på ESRBs hjemmesider.
D-Loc's Avatar
Trådstarter
74 0
ah den viste jeg ikke om.. tusentakk
dead rising.

Og som goophy nevnte, blood. Shenialt spill spør du meg. Skyter av hoder på zombier og sparker dem etterpå. Fantastisk!
S.T.A.L.K.E.R. og F.E.A.R. er vel noe sånt tror jeg har knapt prøvd Stalker.
dead rising er masse, masse blod. men hittil tror jeg det bare har kommet ut til Xbox 360. hvis det kommer på pc jubler jeg. digg å plukke opp alt du vil fra søppelkasser til gressklippere og hagesakser og bare klippe av kropsdelene til tusenvis av zombier.
Stalker er vanskelig og ikke sovne av... Ikke mye gore i den gata, men Postal er både lærerikt, morsomt, og ikke minst blodig på en gang når kommer Postal 3 ut? og har filmen Running with scissors noe som helt og gjøre med postal?
Half-Life 2 spillene... Blodige Zombier og skumle Aliens til langt oppover ørene.
Anbefalles på det sterkeste.
D-Loc's Avatar
Trådstarter
74 0
har desverre ikke xbox360, dead rising ser jo drit tøft ut.. minner meg om dawn of the dead hl2 er fattig syntes jeg og postel 3 kommer i 2008 en gang.
Sitat av D-Loc
har desverre ikke xbox360, dead rising ser jo drit tøft ut.. minner meg om dawn of the dead hl2 er fattig syntes jeg og postel 3 kommer i 2008 en gang.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med fattig?
Hmm. Jeg ble så redd når jeg spilte HL2 at jeg ikke turde å spille det alene. Chapter "Ravenwood" var drittekkelt. Jeg har en tendens til å leve meg overdrevet inn i spill. 0_o

Dette gjelder også F.E.A.R. Det slettet jeg - rett og slett fordi det var for creepy. Begge nevnte spill er å anbefale for de som liker sånt.
Sitat av jOkKeJacKaL
Hmm. Jeg ble så redd når jeg spilte HL2 at jeg ikke turde å spille det alene. Chapter "Ravenwood" var drittekkelt. Jeg har en tendens til å leve meg overdrevet inn i spill. 0_o

Dette gjelder også F.E.A.R. Det slettet jeg - rett og slett fordi det var for creepy. Begge nevnte spill er å anbefale for de som liker sånt.
Vis hele sitatet...
Jeg regner med at du prater om kapittelet "We don't go to Ravenholm" Hvis det er den skumle, forlatte trebyen som kryr av zombier og headcrabs

EDIT: btw, jeg elsker slike spill. Er en helt egen verden som oser av kvalitet og har en herlig aura. Det er spill som virkelig greier å skremme og å skape god stemning.

Jeg har kun sett noen spille F.E.A.R men jeg må si det så veldig kult ut. Vurderer å kjøpe det
Sist endret av simdal; 14. mai 2007 kl. 00:30.
D-Loc's Avatar
Trådstarter
74 0
simdal: syns ikke det er så veldig skummelt, ikke så voldelig heller egentlig
men artig er det
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
F.E.A.R er mistenkelig ekkelt, har selv spilt meg igjennom både orginale og expansion, og må si at jeg måtte stoppe mange ganger fordi jeg rett å slett ble utfrika.
Sitat av Meeger
dead rising er masse, masse blod. men hittil tror jeg det bare har kommet ut til Xbox 360. hvis det kommer på pc jubler jeg. digg å plukke opp alt du vil fra søppelkasser til gressklippere og hagesakser og bare klippe av kropsdelene til tusenvis av zombier.
Vis hele sitatet...
Faen det spillet er latterlig vanskelig >8(

Men Soldier of Fortune funker fett for meg. Skyter av armer og ben av kriminelle og terrorister. Og en gang i blant faller leveren ut (tror det er leveren det skal være, uansett en eller annen involl tyter ut av magen med et velplassert skudd).

Det er mulig Solder of Fortune 2 er mere blodig, har aldri prøvd det.
Sist endret av larsdood; 14. mai 2007 kl. 04:05. Grunn: what the fuck smilies
Prey Link "ti bokstaver til"
D-Loc's Avatar
Trådstarter
74 0
Sitat av DoktorLars
Faen det spillet er latterlig vanskelig >8(

Men Soldier of Fortune funker fett for meg. Skyter av armer og ben av kriminelle og terrorister. Og en gang i blant faller leveren ut (tror det er leveren det skal være, uansett en eller annen involl tyter ut av magen med et velplassert skudd).

Det er mulig Solder of Fortune 2 er mere blodig, har aldri prøvd det.
Vis hele sitatet...


tror det er tarmene :P
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Rart ingen har nevnt Resident Evil 4. Det finnes til PC, ps2 og GameCube. Selv spilte jeg det da det kom ut på GC og det er relativt voldelig. Blandt annet er det over hundre måter fyren din kan dø på, inkl. revet av hodet, kappet i div. deler og røsket invollene ut av.

Sjekk det ut: http://www.youtube.com/watch?v=I9Y6Q...elated&search=

ganske morsomt egentilg

Tror den kjipeste måten må ha vært der bikkja klikker på halsen hans.
Sist endret av Polar-; 14. mai 2007 kl. 15:48.
D-Loc's Avatar
Trådstarter
74 0
Resident Evil 4 er på vei er det zombier du slåss mot? ser ikke akkurat ut som det på bilder å sånt, ser mer ut som vanlige mennesker
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Hvis du så filmen jeg linka til så du vel at det var litt av hvert. Det er en salig blanding av mennesker, zombier, troll og mutantmonster m.fl. Det er dog ikke samme type zombier som man ser på film, disse kan løpe, snakke og mutere seg.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Har faktisk Resident Evil 4 på dataen, men har ikke installert det enda. Ettersom jeg har forstått er det en sekt som sprøyter inn noe virusgreier i kroppen for å bli sterkere, de blir ikke zombier, men psykotiske mennesker som adlyder ordre til sektlederen. Møter en del gode gamle kjente personer i spillet og
Sist endret av kosepaa; 14. mai 2007 kl. 18:25.
Counter Strike. Der kan du bestemme selv hvor mye blod det skal være! Skal fortelle deg hvordan du gjør det hvis du ser på dette som et alternativ
D-Loc's Avatar
Trådstarter
74 0
kan du sende meg en pm om hvordan du gjør det? takk
Manhunt og Condemned er blodige spill.
Sitat av esv
Counter Strike. Der kan du bestemme selv hvor mye blod det skal være! Skal fortelle deg hvordan du gjør det hvis du ser på dette som et alternativ
Vis hele sitatet...
Ja, men så er det MINIMALT med blod du kan "skrupå". + at i cup'er osv, er dette ulovlig osv..

+ at cs ikke kan sammenlignes med et "blodig" spill i forhold til mange andre!

Manhunt & Postal2 ftw!
D-Loc's Avatar
Trådstarter
74 0
manhunt er et ganske artig spill men blir veldig mye av det samme.

noen som fatter hvorfor det regnet katter i postal 2?
Doom 3 er et gangske blodig spill, anbefaler det på det sterkeste
Husker det var et spill som het Sin for mange år siden, fikk aldri prøvd hele spillet. Men spilte demoen mange ganger. Husker man kunne skyte hull i hodet på folk og høre dem gurgle blod, mens dem sakte falt mot gulvet...
Sist endret av BlodVold; 22. mai 2007 kl. 01:38.
jOkKeJacKaL;
Hmm. Jeg ble så redd når jeg spilte HL2 at jeg ikke turde å spille det alene. Chapter "Ravenwood" var drittekkelt. Jeg har en tendens til å leve meg overdrevet inn i spill. 0_o

Dette gjelder også F.E.A.R. Det slettet jeg - rett og slett fordi det var for creepy. Begge nevnte spill er å anbefale for de som liker sånt.
Vis hele sitatet...
Jeg misunner deg!! Sjelden jeg blir like mye skremt av spill nå for tiden som jeg ble før :-(

Trådstarter: Er du bare ute etter blod eller spenning også? Carmageddon-serien er det jo litt blod i da Ellers savner jeg nye spill med fantastisk mye gørr og blod. Med dagens spill-motorer skulle det ha vært mulig å lage ufattelig detaljert gørr, men har ikke sett noe ennå, hvis det ikke er noen her som har et rimelig nytt spill med slike effekter.

F.E.A.R spilla jeg nettopp, litt blod og gørr når man bruker hagla på kloss hold, kan fint skyte av huer, bein eller at motstanderen forsvinner i en sky av blod, men liker ikke at det blir så urealistisk. Ellers vil jeg nevne Condemned til xbox360/pc, noen av scenene i dette spillet er syyyykt bra laget, spesielt mot slutten av spillet. Kompisen og jeg satt å hylte av glede når vi reiv av diverse ting på en av motstanderne...ja, du må nesten bare prøve det
Sist endret av slickflick; 22. mai 2007 kl. 03:31.
F.E.A.R. , HL2, Dead Rising, Condemned, Resident Evil ... Er disse jeg vil anbefale deg å teste.

Eller så kan du laste ned en HL2-MOD, som heter: Hidden - Source. Det er et SYKT bra spill, men det tar litt tid å komme skikkelig inn i det.
D-Loc's Avatar
Trådstarter
74 0
RE4 holder jeg på å runne nå, utrolig stilig, anbefales! skiller seg litt ut fra RE1-3
Kan ikke få sagt det nok ganger.. Tror ikke det finnes mer barbariske og useriøse spill enn Postal 2.

Det finnes to Postal 2-spill.
Postal 2 - Share The Pain
&
Postal 2 - Apocalypse Weekend

Sistnevnte er ikke annet enn en skuffelse etter å ha spilt Share The Pain, men det er da moro å slå ihjel kuer med slegge, noe man ikke kan gjøre i Share The Pain :P

Enkleste måten å skaffe spillet på er å laste det direkte ned fra RWS's hjemmeside og deretter laste ned nocd-cracks..

1: http://www.gopostal.com/masters/Postal2STP.exe STORARTET
2: http://www.gopostal.com/masters/Postal2AW.exe Greit nok...

Her kan no cd crack til Share The Pain lastes ned:
(Tror det kun er den nyeste versionen som funker)
http://www.freeinfosociety.com/site.php?postnum=917

Metoden er testet og virker garantert!
Sist endret av Pope; 23. mai 2007 kl. 23:26.
▼ ... over en uke senere ... ▼
en smule grønn på sånn crack greier, spillet er lastet ned og cracken er lastet ned. prøver å klikke på cracken etter at jeg har isnt spillet, får bare opp en feil melding, har prøvd alle crackene på siden?
hjelp noen?
Sitat av The_WEB_KILLER
en smule grønn på sånn crack greier, spillet er lastet ned og cracken er lastet ned. prøver å klikke på cracken etter at jeg har isnt spillet, får bare opp en feil melding, har prøvd alle crackene på siden?
hjelp noen?
Vis hele sitatet...
hvor har du lagt crack filen?
crack filen kom som zip, den er pakket ut på skrivebordet i egen mappe der. skulle den ha vært pakka ut i spill mappen kanskje?
Sist endret av The_WEB_KILLER; 2. juni 2007 kl. 19:00.
Selvfølgelig... Hvordan har du fått for deg at det er en god idè å putte en fil som skal bytte ut den eksekverbare filen til spillet på skrivebordet?
Sitat av Nichotin
Selvfølgelig... Hvordan har du fått for deg at det er en god idè å putte en fil som skal bytte ut den eksekverbare filen til spillet på skrivebordet?
Vis hele sitatet...
har ikke fått for meg noe, lurte bare, å prøvd litt men fant ut jeg skulle høre her da. hvilke fil skal byttes ut? x-antall mapper til dette spillet og er som sagt grønn på det der. sorry at jeg lurer....
Sitat av The_WEB_KILLER
har ikke fått for meg noe, lurte bare, å prøvd litt men fant ut jeg skulle høre her da. hvilke fil skal byttes ut? x-antall mapper til dette spillet og er som sagt grønn på det der. sorry at jeg lurer....
Vis hele sitatet...
Bytt cracken med filen som heter det samme i spillets mappe. Sliter du med å finne den filen du skal bytte ut kan du jo alltids søke. Fulgte det ikke med en *.nfo fil? Hvis det gjorde det kan du jo åpne den i notepad og se om det står en forklaring der.
Enkleste er å ekstrahere hele zipfila til spillmappa. Da havner alle filene som skal ekstraheres på riktig plass.