Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1330
Jeg har lyst til å lære meg å meditere på skikkelig vis. Jeg har hele mitt liv brukt en egen ''meditering måte'' da spesielt på skolen, der jeg låser meg langt vekk på en do, setter i ørepropper og stenger ute all virkelighet og bare sitter der i det sorte uten å tenke, bare nyte freden og slippe unna alt stresset med hverdagen. Etter 10 minutter går jeg ut av min lille verden og føler meg mye bedre.

På tide å fortelle om problemene mine. Jeg har alltid hatt en sterk angst mot det overnaturlige, helt siden jeg var barn har jeg hatt en slags frykt mot energier og ånder og alt sånn piss. Jeg prøvde denne nettopp denne. Den starter med generelle avslappelsesøvelser som pusteøvelser og det å kjenne på kroppen, for og så skal vi tenke at vi flyter ut av kroppen vår. Her startet ting å gå skeis.. Jeg følte at jeg etterlot kroppen min åpen for alle lumskheter på noe vis, og at jeg heller ble sårbar. Så snakket hun om at jeg skulle se for meg et lys på himmelen som jeg skulle fly mot, og det var en aleminiumsdør i lyset som jeg skulle gå inn i.. Selvfølgelig tenkte jeg heller etter å ha sett en del filmer at dette var en felle på noe vis, og at jeg ville vekk.. Men jeg gikk inn og jeg så for meg en stor sal og jeg gikk inn i et siderom helt i enden der en peis og en stol skulle være.. Jeg skulle sette meg der og slappe helt av og sånn men jeg følte heller at jeg var midt i den fella og at jeg ville ut.. Etter en stund skulle jeg gå ut av rommet og komme meg inn i kroppen for og så våkne og ha med meg den freden det rommet ga.. Rart nok følte jeg at jeg hadde blitt planta med noe ulumskheter istedet for fred og ble heller litt paranoid av det hele.. Tips til hvordan jeg kan meditere uten å få noya?
Vet ikke om det var noe "hippie greier" du har sett?

Meditasjon handler ikke om ut av deg sjæl opplevelse. Det er mer en indre reise.

Anbefaler Paul McKenna. Akkurat startet selv med de. Virker som bra greier. Ikke noe "voodoo" greier.

SPOILER ALERT! Vis spoiler

Description : Do you want to be more confident ? Want to lose weight? Want to improve your life? Most of these audiobooks contains everything that I did to you in a personal session. Paul McKenna has written and published books, multimedia, was the leading TV programs, conducted seminars on hypnosis, NLP, weight loss and motivation .



Do you want to Become more confident?
Do you want to Lose Weight?
Do you want to Improve your life?
Many of the products here Contain Everything I Would do with you if We Were doing A personal Session together.

McKenna has Written and produced Books and multimedia products, hosted self-improvement television shows and presents seminars in hypnosis, neuro-linguistic programming, weight loss and motivation.
Paul Mckenna CD 4 Easy Weight Loss System
Paul McKenna - Positivity
Paul McKenna - Change Your Life In 7 Days
Paul Mckenna - Deep Relaxation
Paul McKenna - Eliminate Stress
Paul McKenna - Hypnotherapy - Supreme Self Confidence
Paul Mckenna - Hypnotherapy Sessions
Paul Mckenna - I Can Make you Rich
Paul Mckenna - I Can Make You Thin
Paul Mckenna - Instant Confidence
Paul McKenna - New Hypnotherapy Series - Accelerated Learning
Paul McKenna - Sleep like A Log
Paul Mckenna Success-For-Life Complete


Du finner de selv.....
Kan anbefale deg TM, transcendental meditation. Du burde iallefall lese deg litt opp på det
Det jeg gjør er å lukke øynene og kun fokusere på pusten. Teller fra 1til 10 både på inn og utpust (inn,1,ut 1, inn, 2, ut,2). Når jeg 10 starter jeg på nytt, faller jeg ut starter jeg også på nytt. Etter hvert blir forsvinner tankene og når jeg kommer dit dropper jeg telling og holder meg til å fokusere på "inn" og "ut". Blir der en stund før det ikke er nødvendig å fokusere på noe som helst da jeg bare flyter rundt i mitt eget tomme hode. Pleier å bli der en stund før jeg åpner øynene igjen.
høres ut som selvhypnose heller enn meditasjon det du beskriver TS.

anbefaler deg et ti dagers gratis kurs i Vippassana meditasjon om du virkelig ønsker å kickstarte en meditativ livsstil. 10 dager med meditasjon er nok til å gå dypt nok og gir inspirasjon nok til å fortsette videre på egenhånd

www.dhamma.org