Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3285
Hallais, ladda en saftig en i armen, 0,5ml igjen i pompa, altså stoppa før den va tom så da har jeg et spm. Kan jeg bare drikke resten? Blande inn litt vann. God time sidn jeg satt den! Farlig og drikke det? Med tanke på blod'e som ligg igjen der?
Uten å vite om du kan drikke det eller noe så er serbiske farlig å drikke sitt eget blod.
Om du overlevde å putte det i åra går det nok like greit å drikke det. Å drikke eget blod er ikke farlig.
Om blodet blir levra i pompa? Den har stått en god stund..
Hvorfor skyter du ikke bare resten i en annen åra, har jeg gjort selv om pumpa var for full.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Hvorfor skyter du ikke bare resten i en annen åra, har jeg gjort selv om pumpa var for full.
Vis hele sitatet...
http://nhi.no/sykdommer/hjerte-kar/b...boli-1520.html
De som skyter bryr seg vel lite om det, selvom det absoulitt ikke virker bra.
Men nå veit jeg ikke hvor lenge pumpa hans har liggi heller da...
For å si det slik så er nok blodet det som er minst skadelige for deg av innholdet i den sprøyta.
Blodet som lå dær ville jeg ikke smelt i åra får og si det sånn. Levra blod iåra siste sort!! Shotta siste del med salt og litt ekstra vann. Ga mening
Sitat av Bombasa Vis innlegg
For å si det slik så er nok blodet det som er minst skadelige for deg av innholdet i den sprøyta.
Vis hele sitatet...
Men så er jeg også den tryggeste måten å innta speed på, nettop ved å skyte det.
Sist endret av KjellFresh; 16. februar 2014 kl. 04:49. Grunn: skrivejreiojgiohwe
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Men så er jeg også den tryggeste måten å innta speed på, nettop ved å skyte det.
Vis hele sitatet...
Er du den tryggeste måten å innta speed på? Regner med at du mener at den tryggeste måten er å skyte det, men kan du utdype hvorfor?
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Men så er jeg også den tryggeste måten å innta speed på, nettop ved å skyte det.
Vis hele sitatet...
Nja, risikoen for bomskudd er jo der. Og man kan jo dra på seg infeksjoner ol. hvis ikke utstyret er 100% sterilt eller at stoffet er blandet med ureine greier.
Sist endret av A-tillah; 16. februar 2014 kl. 14:53.
Men nå tenkte ikke jeg på bomskudd, men inntaks måte (om man klarer dette selvfølgelig)
ArbeidsledigProletar
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Men så er jeg også den tryggeste måten å innta speed på, nettop ved å skyte det.
Vis hele sitatet...
Tull. SPeed, altså gateamf vil alltid være forurenset og med mindre du har et ekstremt godt filter (les: ikke siggfilter/bomull) vil det være fare for partikler i årene (bomullstråd/forurensninger) som igjen kan føre til forkalkning og det som verre er.
Sist endret av Batabusa; 16. februar 2014 kl. 23:08. Grunn: Orddeling.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Men så er jeg også den tryggeste måten å innta speed på, nettop ved å skyte det.
Vis hele sitatet...
også den som gir størst avhengighet.. pluss masse sykdommer du kan få hvis ikke allt er sterilt nok.. du vet heller ikke hva slags lumskheter som er i stoffet du tar rett i åra..

konklusjon : noe kunn en ruset junkie tror på
Men det du skyter drar du gjennom et filter, får ut en del av dritt stoffene da.
Dropper eller snorter du det får du i deg all dritten!
Noen gang sett det som sitter igjen i et filter? Ikke så pent om det er gate speed.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Men det du skyter drar du gjennom et filter, får ut en del av dritt stoffene da.
Dropper eller snorter du det får du i deg all dritten!
Noen gang sett det som sitter igjen i et filter? Ikke så pent om det er gate speed.
Vis hele sitatet...
Så må du jo også tenke på alt som ikke setter seg i filteret. Om det sitter mye i filteret, betyr det ikke at amfen er rein, men heller kjempemøkkete. Om du så drar den filtrerte amfetaminen igjennom et nytt filter vil det fremdeles være en del smuss på det filteret.

Så er det mange stoffer som ganske enkelt glir rett igjennom filter.

Kan tenke meg at å snorte det vil være det sunneste for deg, da amfetaminen blir tatt opp igjennom slimhinnene i nesa fremfor at alt skiten skal rett inn i blodet.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Men så er jeg også den tryggeste måten å innta speed på, nettop ved å skyte det.
Vis hele sitatet...
Er du ''skutt''?
Sist endret av BongRips; 17. februar 2014 kl. 00:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja jeg er nok skutt ja....
Slimhinner, lunger, mage etc. er veldig effektive filtere som holder det meste av verdens dritt utenfor kroppen. Det er hva de er til for. Det skal mye til at du rengjør dine verktøy og stoffer like grundig før du helt frekt omgår kroppens beste forsvar gjennom å sprøyte de rett inn i blodomløpet.
bland i vann, fjern nåla og stikk pumpa oppi ræva og sprut i vei. Kjapp effekt og "null" risiko.