Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1747
Hei freaks!

Jeg og mine venner er russ i år. Og vi har tenkt oss på et av landstreffene, enten lillehammer eller stavanger. Problemet har seg slik at vi hverken har russebil eller russebuss. Vi har mulighet til å bruke en vanlig personbil bortover. Men er ikke russetreffene for russen med enten buss eller bil? Og hvordan overnatte, om man ikke har russebil, eller buss.
Hadde vært fint om noen kunne delt tidligere erfaringer!

Sunny-den-lille
Sover i telt i kongeparken, om du ikke vil betale for hotel i stavanger sentrum da. trenger ikke russebil eller russebuss for å delta.
Frankrikes Solkonge
Kjøp en plass i en annen russebil! Koster deg vel ikke noe mer enn 2-300 kroner
Dere kan komme i telt, det er nok av plass på arealet på Lillehammer. Det er også et hus der dere kan overnatte gratis, det er førstemann til mølla.
Sitat av Hoat Vis innlegg
Dere kan komme i telt, det er nok av plass på arealet på Lillehammer. Det er også et hus der dere kan overnatte gratis, det er førstemann til mølla.
Vis hele sitatet...
Koster 100 kr for å overnatte i det de kalte "ridesalen", der det skal være kino på dagtid og div. Ellers skal det være nok med teltplass!
Zarni's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eiol Vis innlegg
Koster 100 kr for å overnatte i det de kalte "ridesalen", der det skal være kino på dagtid og div. Ellers skal det være nok med teltplass!
Vis hele sitatet...
Er dette snakk om i lillehammer, eller stavanger?

Sitat av BaDomTss Vis innlegg
Kjøp en plass i en annen russebil! Koster deg vel ikke noe mer enn 2-300 kroner
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner desverre ingen med russebil heller.

Sitat av kingzern Vis innlegg
Sover i telt i kongeparken, om du ikke vil betale for hotel i stavanger sentrum da. trenger ikke russebil eller russebuss for å delta.
Vis hele sitatet...
Har hørt de har ett teltområde i kongeparken. Er mange som benytter seg av det?
Sitat av Sunny-Den-Lille Vis innlegg
Er dette snakk om i lillehammer, eller stavanger?
Vis hele sitatet...
Om du ser hva jeg quota, så er det Lillehammer