Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 581
Hei,

Jeg kjøpte en 10m HDMI kabel igår, prøvde å koble den fra datamaskinen til Min phillips flatskjerm tv. Saken har seg slik at jeg har en vanlig pc-skjerm som er koblet til hardisken med en VGA-kabel. I tillegg til dette vil jeg koble Hardisken til TVn min med en HDMI kabel. Slik at jeg får 2 skjermer.

Problemet var at jeg ikke fikk opp noe bildet. og vet ikke helt hva jeg må gjøre får å få bilde opp på TVn.
Hardisken = PC??

I alle fall, du må ha HDMI Inngang på PCN og i TVN.
Still inn på riktig kanal på TVN, sjekk skjerminnstillinger på pcn og aktiver bruk av "Dual" to skjermer. (:
Åssen gjør jeg de skjerminnstillingene på Nvidia geforce G210 da ?
Høyreklikk på skrivebordet og Trykk Nvidia Geforce settings/Innstillinger
Alternativt - Start->Kontroll Panel-> Nvidia Geforce Settings eller trykk Skjerm -> Nvidia Gforce settings (:
Jeg har gjort det. Når jeg kommer dit. trykker jeg på --> Konfigure flere skjermer. Men alle valgene der er sperret...

Står litt fast =P
Skrivebordet -> Properties -> Advanced Settings -> Så trykker du på skjerm 1 og "Så er det to "checkboxes" hak av den ene, husker ikke vilken (: