Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 8563
Hei,

Jeg har i det siste begynt å få en store interesse for såkalte weed movie. den eneste filmen jeg egentlig er sett er: "how high" denne likte jeg svært godt og er på utikk etter nye filmer som denne. jeg har også hørt at pineaplle express er en bra film, men har ikke funnet den på dvd. jeg er egentlig ikke så glad i å laste ned filmer fordi jeg alltid for en film med dårlig bilde kvalitet.

så spørsmålet mitt blir: kan dere være så vennlige å nevne forkjellige weed movie og hvor jeg eventuellt for kjøpt dem.

Mange takk på forhånd.)
den siste revejakt, lock stock and two smoking barrels, Friday, up in smoke, half baked

var bare noen jeg kom på i farten, vet desverre ikke hvor du får kjøpt noen av filmene. men er bare å kjike litt rundt sikkert
Pineapple express, Soul Plane, How High, jay and silent bob,Fear and Loathing in Las Vegas, Bongwater, konge filmer
Sist endret av Lebowski; 25. februar 2009 kl. 17:30.
Her har du en tråd med litt dop-filmer, noen av de bør falle i smak: http://www.freakforum.nu/forum/showt...ht=hasj+filmer

Vil også anbefale "Den siste revejakta"
Pineapple express
Soul Plane
How High
Jay and Silent Bob Disse kara er med i mange filmer
Fear and Loathing in Las Vegas
Bongwater

La til IMDB jeg, fikk ikke lov å redigere så en ny tråd er vel ikke såå farlig
Weeds som går på tv 3? Dette er en serie da

Innlegg nr. 100!
Dazed and confused er også litt morsom.
Zarni's Avatar
Trådstarter
hehe, takk for alle svar =)

Men hvor for jeg takk i disse filmene via torrenter. kan dere sende linken. eller kanskje nevne hvor jeg får kjøpt disse filmene. det gjelder egentlig alle filmer som passer under marihuana rusen :P
Er det ikke ganske lett å bare gå www.ebay.com elller piratbukta og søke på navnet?
Sist endret av yellowpillow; 25. februar 2009 kl. 18:12.
Sitat av Sunny-Den-Lille Vis innlegg
hehe, takk for alle svar =)

Men hvor for jeg takk i disse filmene via torrenter. kan dere sende linken. eller kanskje nevne hvor jeg får kjøpt disse filmene. det gjelder egentlig alle filmer som passer under marihuana rusen :P
Vis hele sitatet...
www.cdon.com
www.nettbest.com
www.platekompaniet.com

Har selv bestilt filmer fra disse nettsidene og må si jeg er rimelig fornøyd med de to første.

Torrents av filmene kan vel alltid finnes på www.thepiratebay.org
Harald and Kumar filmene er da humoristiske og omhandler weed.
Bra filmer syns nå jeg, festlige hvertfall.

Den første
Den andre
Zarni's Avatar
Trådstarter
Takk skal dere ha=)

Holder på å laste ned noen av de filmene jeg har fått oppgitt. får se åssen det går =)
Dude wheres my car er en sykt morrsom film men det kan vere lønsomt å ha drukket litt før man ser den
The Wackness er ganske ny, og passer i denne sjangeren. Den er i tillegg også en veldig bra film!
How High som du nevnte Harold And Kumar white castle, harold and kumar goes to guantanamo bay,den siste revejakten , half baked , blow
Glemte å nevne en jeg så for ikke så lenge siden, "Growing Op".
En utrolig bra og anderledes weedmovie, kan virkelig anbefales.

Så en idag som heter "Evil Bong", en heller bissar independent movie,
med b+ actors, Tommy Chong har også en rolle i den.
Sist endret av Eyeamare; 25. februar 2009 kl. 19:19.
Rolling Kansas
Fast times at Ridgemont High

Ikke en "weed film" men, Sean Penn er med og spiller stereotypen Pot hue, langt hår og surfebrett, men ikke særlig smart. Noe du ikke kan gå glipp av!

Stu Nahan: [oblivious] That's fantastic! Let me ask you a question. When you get out there, do you ever fear for your life?

Jeff Spicoli: Well Stu I'll tell you, surfing's not a sport, it's a way of life, you know, a hobby. It's a way of looking at that wave and saying, "Hey bud, let's party!"
Vis hele sitatet...
Som biggie4ever skrev før her,Lock Stock And Two Smoking Barrels er en bra weed film
Smiley Face <3
Sett den en million ganger. Blir aldri lei. (Om du ikke er stein blir du lei etter 5min.) D
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har nettop kjøpt Gangsta Rap, noen som vet noe om denne? Virker ganske fet
http://www.imdb.com/title/tt0940592/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av goldenbullock Vis innlegg
Grandma's Boy!
Vis hele sitatet...
Favoritt smokefilm

Andre bra stoner flicks:
Clerks 1 og 2, MUST! personelig liker jeg Clerks 2 best.
The big lebowski
Humboldt county
Strange wildernes

Gode serier:
Weeds
Summer heights high
The office (britiske og den amerikanske)
Eastbound and down
harold & kumar er di morsomste ^^
MEGET god serie fjærn: Blue Mountain State
ser at ingen har nevnt filmen Kids. sinnsykt rå film å se når du er stein nykter å forsåvidt;p
Begge Harold and Kumar og Cheech and Chong serien, er definitive favoritter hos meg! Anbefales sterkt
Kan anbefale Super High Me som handler om den amerikanske komikeren Doug Benson som sjekker hvilken effekt 30 dagers bruk av store mengder cannabis har på kroppen hans.

Ellers går det en del weed i Entourage som forøvrig er en serie som er verdt å se uansett.
Jeg anbefaler ikke kids når du er stein. Jezuz. Crazy. Men ellers veldig mange gode stoner filmer og tv serier - fint å foreslå entourage, mye røyking der, pluss en skikkelig kul trippetur til Joshua Three.

For filmhistorien sin del føler jeg at alle må se cheech & Chong up in smoke, selv om den begynner å bli litt datert nå.
Jeg lo mye av Harold & Kumar filmene. Begge to faktisk. mest den første. Men på toppen ruvende alene The Big Lebowski - selvom man kan krangle litt om det faktisk er en stonerfilm - men den handler om en stoner, den er jævlig kul når man er fjern, og eh...ja..