Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1156
Skal i militæret med nattoget fra oslo klokken 22.?? søndag. Skal til stavanger, i sjøforsvaret. Kameraten min har shrooms (mexican cubensis) og jeg har lyst til å ta NÅ! Men er usikker på hvor lenge stoffene vil oppholde seg i kroppen min, er også usikker på om jeg må ta bade urin og blodprøve. Men har meget lyst til å spise noen shrooms nå, vil dette gi utslag på prøvene jeg tar i militæret.

Trenger svar umiddelbart!


Dosen jeg vil ta er ca. 2.5g tørket.....(ikke så mye tenker dere, men jeg er full...HA!)

(Ikke første gangen jeg prøver sopp)


(Jeg har lyst på SOPP NÅ!)
helt trygt, ingen merker noe xD
Må si meg enig med CrazyTore her. Dette vil _ingen_ finne noe ut av !!!
men er du helt sikker på det. Jeg har lyst til å tjene mitt vakre land, er dette basert på fakta eller er det noe du sier fordi jeg er full. Som sagt har ikke lyst til å bli kastet ut av militæret.
det funker helt fint, vennen til bestevennen min sin tante til onkel gjorde dette og han mente at det ikke var noe problem
00:36 < Croyfer> http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=59460
00:36 < Croyfer> har lyst å svare: GJØR DET GJØR DET !!!!! IKKE FARLIG !!!
00:37 < crazytore> xD
00:38 < crazytore> bombe at han var registrert jan. 2006 ;P

Jeg holder en knapp på at de tuller med deg, og ikke har peiling i det hele tatt.
Det er nok bare noe jeg sier fordi du er full. Hvis du virkelig _VIL_ inn i millitæret, driver du ikke med slik dagen før inntak. Hvordan kan du stole på forumbrukere som oss - hvis vi svarer feil, kan det hende at du aldri får komme inn i millitæret.
Jeg er ikke så full at jeg ikke klarer å forstå hva som står skrevet thomash.... Men jeg har lyst på ærlige svar, bygget på fakta eller erfaring.

Ja, har en følelse av at dem tuller med meg, så jeg tar det med ro i kveld. Tenker jeg opplever og stiller noen spørsmål når jeg kommer inn i militæret og baserer mine videre narkotika-erfaringer på det.
Hvis du har lyst til å tjene landet ditt, så driter du i det.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, jeg ville ikke gjort det. De finner nok ingenting, med mindre de sjekker for akkurat dette i form av blodprøve etc., men jeg ville alikevel valgt å ikke gjøre det var jeg deg.
Takk for alle svar, jeg har bestemt meg for å ikke ta noen ting utenom alkohol i kveld. Slik jeg ser det er det ikke vært å ta sjansen på at alt skal gå bra. Det jeg har hørt er at det kan oppdages i 2 til 3 dager etter man har inntatt soppen og jeg har virkelig ikke lyst å oppdage hva som er riktig.

Vet ikke om denne hører hjemme i den "store salvia divinorum tråden" men jeg har ikke så mye kjennskap til salvia, Det jeg lurer mest på er hvor lenge etter inntak dette kan testes i en eventuell blod, urin-prøve. Dette er en "herb" jeg har meget lyst til å prøve.
Sist endret av BlodVold; 7. januar 2006 kl. 03:16.
Det finnes ingen standard-tester som sjekker verken sopp eller salvia.