Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1047
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det å ta LSD etter noen øl? Tenkte å løse opp en sukkerbit i vann og dele halve med dama. Vi bor i en leilighet i Oslo og hører rett som det er biler og folk utenfor. Aldri tatt det i leiligheten, kun i skogen og hus uten naboer, om det har noe å si for trippen.

Akkurat nå er jeg lettere brisen. Har også hasj for hånd.

Første gangen jeg tok det fikk jeg en badtrip der jeg lå og skalv i 4 timer (ca 150ug), men når det løste seg var det det fineste jeg hadde opplevd.

Dama har aldri gjort det før.

Sukkerbiten er på ca 150 ug. tenkte å løse det opp i 3.5 dl med vann og dele glasset på to. Drikke halvparten først og se om vi vil ta resten senere.
Hva tenker dere? Noe vi burde ha under trippen? Tenker stearinlys osv.

På forhånd, takk for alle svar og tips.
Jeg har tatt flein to-tre ganger etter å ha drukket litt, en av disse etter en tur på byen. Det har gått fint hver gang, men jeg foretrekker å unngå det selv. Et tips er å ligge unna fyro.
Sist endret av SoppVandreren; 19. oktober 2018 kl. 19:18.
Har noen ganger drukket pils når jeg er på syre. For meg er det fint da jeg forbinder et par pils med kos. Selve effekten av alkohol på syre blir svekket å har ikke vært en dum kombo for meg. Hørt det kan gjøre trippen mer uklar. Om du føler deg fin å rolig av det du har drukket så kan det gjøre opplevelsen mer chill. Du kjenner deg selv best
Personlig ar jeg allltid foretrukket og drikke litt alkohol på psykideliia så sant intensjonene er underholdning for hjernen uten det mer spirituelt tereapautiske aspeket.Da vil jeg helst være på et meditativt plan, hvor alkohol tar bort fokuset. Et par øl, eller litt rødvin man drikker gjevnt og forsiktig under rusen gjør bare tilværelsen lystigere uten at det svekker virkningen noe tilstrekkelig. Men styr unna overdrevent alkohol inntak, da fyllesyken kan komme lenge etter at trippen er ute av kroppen, og man blir bare enda mer kokt i hodet uansett.
Alltid funka bra det. No problemos
Vær forsiktig med stearinlysene og husk å slukke dem om dere skal ha vill apesex. Fort gjort å velte ting i den tilstanden!
Ettersom jeg har forstått så dr det umulig å redusere på lsd, lest her på bruket. Toleransen mange dobles, så da må dere nok heller ta alt eller ingenting..
Jeg hadde latt være. Høres egentlig ut som en uplanlagt trip og at du allerede har bestemt deg, men har lyst til at noen skal si til deg at det går fint.
Jeg er av den oppfatning at første gang man introduseres for psykdedlika bør det være sammen med en edru og erfaren tripper, for å minimisere faren for en badtrip. Ikke dermed sagt at det ikke kan gå bra, eller til og med være en ekstra bra opplevelse. Om stemningen er riktig så kan det være helt perfekt, men uten noen annen kilde å vise til enn mitt eget rumpehull så vil jeg hevde at det statistisk sett er bedre sjanser for en god opplevelse når det hele er planlagt og du er der, edru, og veileder kjæresten din gjennom opplevelsen.
Gjorde det med en tidligere kjæreste, og det var en stor opplevelse for oss begge, selv om det bare var hun som inntok LSD.
Jeg ville latt være, tenker at lsd burde tas på en mer «planlagt» måte.
Det er riktignok en erfaring jeg selv har gjort meg, men virker som om det er konsensus.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for gode svar. Ble til å droppe det i dag, da vi har planer i morgen. Får bli til en annen dag når det er litt mer planlagt.
Godt valg, hørtes ut som en alt for risikabel setting å introdusere noen i, og ikke minst for din egen opplevelse imo
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Godt valg, hørtes ut som en alt for risikabel setting å introdusere noen i, og ikke minst for din egen opplevelse imo
Vis hele sitatet...
Var det jeg tenkte også. Får nok heller leie en fin hytte et sted der vi er helt alene. Ta det den første dagen så vi kan komme oss de to neste. Da slipper vi muligheten for at noen banker på eller unødvendige "skumle" lyder