Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4362
Noen her som har erfaring med å rumpe xanor?
Isåfall hvordan er det med en 2mg? Holder det å knuse den i vann?
Har aldri testa å rumpe noe som helst, har bare en igjen, og den gir meg null funk oralt.. da jeg har spist et par stykker fra føruten noe funksjon i dag. Har hørt om folk som har som har gjort det med andre benzoer, eller andre stoffer som amf og heroin osv...
Håper noen kan gi meg et svar på dette.

Har desverre bare pumper, men ikke noe kanyler...
Sist endret av KjellFresh; 28. februar 2014 kl. 05:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Med å rumpe xanor? Mener du da rektalt? Høres komisk ut uansett, og jeg lo. Har ingen kunnskap om det her, og skal ikke prøve meg med info en gang, men om du ikke fikk funk oralt, får du ikke funk rektalt.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Noen her som har erfaring med å rumpe xanor?
Isåfall hvordan er det med en 2mg? Holder det å knuse den i vann?
Har aldri testa å rumpe noe som helst, har bare en igjen, og den gir meg null funk oralt.. da jeg har spist et par stykker fra føruten noe funksjon i dag. Har hørt om folk som har som har gjort det med andre benzoer, eller andre stoffer som amf og heroin osv...
Håper noen kan gi meg et svar på dette.

Har desverre bare pumper, men ikke noe kanyler...
Vis hele sitatet...

Rumpa suger den vettu? Det er ``vanlig`` å få stesolid i rumpa på sykehus/veum.

Knus Xanoren i vann, når den er oppløst i vannet pumper du den opp i rumpa.

Foretrekker heller mer å munne enn å rumpe det jeg.

Dessuten er Xanax/xanor (alprazolam) hurtigvirkende og kortvarig nok som det er fra før.
Sist endret av Deagleflyndre; 28. februar 2014 kl. 11:23.
Uff...hvem som har funnet på de idiotiske "verbene" egentlig?

Å munne / å rumpe = Få det vekk med en gang. Er det tiåringer som skriver.
Sist endret av Obster; 28. februar 2014 kl. 11:28.
Sitat av Obster Vis innlegg
Uff...hvem som har funnet på de idiotiske "verbene" egentlig?

Å munne / å rumpe = Få det vekk med en gang. Er det tiåringer som skriver.
Vis hele sitatet...
ikke seriøst ment btw, heh..



..gjorde bare litt narr av deg TS
Sist endret av Deagleflyndre; 28. februar 2014 kl. 17:41.
Å rumpe det var noe jeg skreiv kun fordi jeg ikke kom på ordet rektalt, så er ikke et ord jeg bruker i den sammenheng, hehe.. Men takker for svar hvertfall :P

Å det funka forresten mye bedre enn å spise de (Y)
Sist endret av KjellFresh; 2. mars 2014 kl. 03:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
xanor er produsert for oralt inntak dvs gjennom munnen. handy andy sier det er vanlig å få stesolid i rumpa på sykehus/ veum, men det er flytende stesolid supp som er produsert for å taes opp i endetarmen.
tabletter er laget for å svelges for maks opptak,. ikke for å putte de i rompa. men må jo gratulere deg hvis det funket bedre :-)
Ja, men for å være ærlig må jeg si jeg foretrekker og spise de :P
We got machetes!
Ville heller ja spist de enn å rumpet de ja.
Hehe.. Skjønner jeg, er ikke så glad i ting opp i baken, men måtte bare testes da jeg hadde hørt at det skulle funke bra :P
Dummeste jeg har hørt på LENGE. Benzodiazepiner har tilnærmet 100% biotilgjengelighet oralt, og xanor begynner å fungere nesten med en gang etter inntak. Hadde du hatt stesolid rektalvæske, så hadde jeg skjønt det.

Hvis du absolutt må stappe ting oppi rassen, finnes det butikker som har slikt.
Hvis den var til meg, så funka det faktisk fint på meg.
Har ei veninne som skyter Xanor også, selvom folk sier at det ikke skal funke så gjør det det på hun.
Har aldri prøvd å skyte Xanor selv, så kan ikke si hvordan det er.

Men samme det, jeg skal fortsette spise de hvertfall.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
kp bare for tidenes feteste trådtittel.
Tommelfingelregel er å ikke putte noe i rompa du ikke ville putta i munn. Du putter masse piller i munn, så det går sikkert bra. Rompa er jævlig god til å ta til seg stoffer effektivt, men pass på at du ikke ødelegger noe da eller stapper oppi ting som freser og etser bort rasshølet ditt \o/ Shit fiske
Sist endret av Bothrops; 15. mars 2014 kl. 22:36.
"Hei, kan jeg få kjøpe litt rumpe xanor av deg?" Er litt komisk
Sist endret av Pyromannn; 15. mars 2014 kl. 22:47.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
kp bare for tidenes feteste trådtittel.
Tommelfingelregel er å ikke putte noe i rompa du ikke ville putta i munn. Du putter masse piller i munn, så det går sikkert bra. Rompa er jævlig god til å ta til seg stoffer effektivt, men pass på at du ikke ødelegger noe da eller stapper oppi ting som freser og etser bort rasshølet ditt \o/ Shit fiske
Vis hele sitatet...
Hahaha.. Jo takk for den

Sitat av Pyromannn Vis innlegg
"Hei, kan jeg få kjøpe litt rumpe xanor av deg?" Er litt komisk
Vis hele sitatet...
Er jo ikke sånn at man går spessifikt å spør om Xanor å dytte opp i ræva, Xanor er Xanor
Sist endret av KjellFresh; 16. mars 2014 kl. 00:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.