Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2032
Hei,
jeg og kompissen min har bestemt oss for å røyke hasj senere i kveld. Men jeg vil være på den sikre siden så jeg kommer med et litt tåpelig, og kanskje rart spørsmål.

Jeg har veldig vondt i foten, så jeg bestemt meg for å ta ibux. tror det var ibux, ellers var det noe annet smerestillende. det vil vell ikke blande seg som en gift dersom jeg røyker hasj også. jeg trokke det var vanlig hasj. Dealern sa noe om at hasjen var "bombler" eller hva han kalte det. Han sa altså at det var litt sterkere enn vanlig hasj.

Ville dette bli en form for gift eller noe lignende ?

Mange takk på forhånd
Nei. Alle dealere sier at varene deres er "_the_ shit". Thc og ibuprofen lager heller ingen gift.
Zarni's Avatar
Trådstarter
ok takk skal du ha =) nå vet jeg iallefall at jeg ikke blir paranoid under rusen. så mange takk
Han har sikkert solgt dere ''Bowlings?''
Er en type du kaller litt bra hasj.

Som er veldig myk og kanskje freser når du tenner den på?
Det er da veldig bra hasj.

Men nei, det er ikke farlig. Kos dere.
Boblings --> Hasj som bobler når man brenner på den.

Det betyr bare at det antageligvis ikke er verdens dårligste hasj, men det betyr ikke at den nødvendigvis er noe spesielt bra heller.
Alt er relativt =)
Sist endret av mentalmelt; 27. februar 2009 kl. 23:07.
Godt med smør
Enten er det god hasj med mye olje i = boblings. Eller så er det hasj med fett som bobler.

Evt. annet bøff, boblings i andre land er vell som førstnevnte, men som sagt. Er mye du kan gjøre med hasj for og skape den anerkjente "boble" effekten.
Zarni's Avatar
Trådstarter
Oja, ok. hehe effekt gikk nettopp uten. det var utrolig bra. Jeg har tenkt å fyre på nytt igjen. takk skal dere ha =)