Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 425
Reinstalerte pcen for en time siden eller noe. Da sa jeg at den skulle fjerne gammle filer.
Når jeg går inn på start menyen er bare de tingene som fulgte med pcen. Men hvis jeg går inn på min datamaskin og så hvor mye disk plass som var brukt så var det 60gb det var det før og. Når jeg trykker på harddisken så ser jeg alle filene som var før og. Det jeg lurer på er om det er en måte og slette de på utenom og bare trykke delete?
Formaterte du før du reinstallerte?
Sitat av Lille My
Formaterte du før du reinstallerte?
Vis hele sitatet...
nei, burde jeg gjort det?
Sitat av simona
nei, burde jeg gjort det?
Vis hele sitatet...
vel som du ser så ligger filene der ennå du ser dem bare ikke. Vet ikke om du kan "finne" filene og slette dem nå... men ja du bør alltid formatere før du reinstallerer.

Samme som når du pusser opp det, skal du la de gamle møblene stå igjen bare legge laken over dem så de ikke syns
Sitat av Lille My
vel som du ser så ligger filene der ennå du ser dem bare ikke. Vet ikke om du kan "finne" filene og slette dem nå... men ja du bør alltid formatere før du reinstallerer.

Samme som når du pusser opp det, skal du la de gamle møblene stå igjen bare legge laken over dem så de ikke syns
Vis hele sitatet...

ok takk, men hvordan fomaterer jeg?
Sitat av simona
ok takk, men hvordan fomaterer jeg?
Vis hele sitatet...
Nå søkte jeg på formatering på forumet selv, pga jeg vet ikke sikkert hva man gjør i XP, regner med at det står mens man starter opp om man vil formatere.
http://www.freakforum.nu/forum/showt...ight=formatere Så fant jeg en tråd til fra deg om hvordan reinstallere/formatere.